Lumea mea e simpla…

…about me

Giveaway

pe 18 Septembrie 2011

Stai linistit/a. Nu o sa public nici un giveaway pe blog. Inainte de acest blog am avut altul si acolo puneam orice giveaway pe care-l gaseam si la care participam. Dupa o perioada de timp nici mie nu imi mai placea cum arata blogul meu. Multa lume spune si / sau crede ca nu sunt reale. Eu am avut norocul sa cstig extrem de putine dintre ele. Acest fapt m-a convins ca sunt reale. Am castigat si unul organizat de o fata din USA si premiul mi-a ajuns.

Azi o sa pun poza la primul giveaway pe care l-am castigat. El a fost organizat pe blogul sihayaslovelyworld.blogspot.com si premiul a fost trimis de cei de la Sigma Beauty.

Lasă un răspuns

