Lumea mea e simpla…

…about me

Clarra si Cosul Bio

pe 20 Septembrie 2011

Pe Clarra am cunoscut-o virtual acum 2 ani si ceva. Pe atunci nu avea blog. Nici nu si-a dezvaluit identitatea cand l-a creat si Clarra este in realitate Flori (Florentina). Eu vreau sa ii urez icna o data „La multi ani” si sa nu isi schimbe stilul de  a redacta articolele.

In aceasta perioada ea organizeaza mai multe concursuri pe blog. Concursul nr. 7 este organizat impreuna cu cei de la Cosul Bio. Vizitand Cosul Bio o sa aveti numai de castigat. De-a lungul articolelor pe care Clarra le scrie, am observat ca este extrem de pretioasa asupra ceaiului. Sunt convinsa ca cele doua ceaiuri alese sunt bune, eu imi doresc premiul 2. Gel de dus bio exfoliant Organic Blue a cantarit mai mult in alegerea mea decat deodorantul de la premiul 1. Sa fie oare „Blue” de vina? Pentru a vedea tot ce Clarra a pregatit, va invit sa ii accesati pagina, click aici.

PS: ce greu imi e Flori sa iti spun Clarra 🙂

 

De-a lungul articolelor pe care Clarra le scrie, am observat ca este extrem de pretioasa asupra ceaiului.

One response to “Clarra si Cosul Bio

  1. clarra spune:

    Multumesc, draga mea 🙂 Ce repede au trecut anii…

Lasă un răspuns

