Lumea mea e simpla…

…about me

SuperBlog 2011

pe 29 Septembrie 2011

Blogul acesta nu are o vechime considerabila si cu toate acestea eu nu sunt chiar atat de incepatoare, nici in Superblog nu sunt boboaca. Anul trecut am participat si am vrut sa vad cu ce se mananca (m-am clasat binisor, din pacate nu imi mai apartine acel blog), anul acesta obiectivul meu e sa ma clasez inaintea unui anumit blogger. In ultimul articol de la Superblog, voi scrie daca mi-am atins sau nu obiectivul.

Cu acest post imi anunt participarea la SuperBlog 2011. Pentru mai multe detalii despre inscriere… aici. Bafta!

Lasă un răspuns

