Lumea mea e simpla…

…about me

American Tourister

pe 7 Octombrie 2011

Turist sau calator? Este o intrebare care mi-a fost adresata si care m-a luat prin surprindere. Spre uimirea mea, spre rusinea mea nu am putut sa dau un raspuns pe loc, asta deci in fiecare concediu imi iau bagajelul si plec… Dupa putina documentare am ales: calator. Imi place sa explorez, sa experimentez locurile specifice zonei. E atat de frumos sa vezi locuri pe care agentiile de turism nu le recomanda. Cu rucsacul in spate merg pe stradute inguste si cer informatii de la oamenii de acolo ca doar ei cunosc zona cel mai bine. O agentie de turism iti da cateva obiective turistice fixe si atat.

Ca tot am adus vorba de rucsac, imi trebuie unul nou. Mai mult mi-ar trebui un geamantan, am nevoie de unul care sa fie pe placul meu, sa ma reprezinte. Geamantanele pot fi si ele considerate accesorii pentru o femeie, nu? Intrebari multe au inceput sa-mi apara prin minte, ca ciupercile dupa ploaie. Sa aiba o culoare mai neutra sau sa fie colorat? Sa aiba 2 sau 4 roti? Sa aiba (sau nu) compartimente interioare? Sa..? Sa…?

Dupa o mica consultare cu mine insami am ales: geamantanul gol trebuie sa fie usor, dar dintr-un material rezistent si usor de curatat. Unde vreau sa ajung trebuie sa merg cu masina, apoi cu avionul, apoi iar cu masina.  Stiu ca nimeni nu va avea grija de el,  la intoarcere trebuie sa-l curat. Fermoarul trebuie sa fie rezistent. Nu vreau ca cei din aeroport sa imi faca mie inventarul la haine sau alte obiecte personale: prezervative, tampoane sau vibratoare.

Nu vreau ca geamantanul sa aiba nici un sertar interior, ar ocupa locul inutil. Mi-ar placea doar sa aiba un compartiment unde imi pot lasa diferite dosare care nu au loc la mine in geanta. In legatura cu rotitele, ca sunt 2 sau 4 nu am mari preferinte, important e ca ele sa nu se rupa. Aaaa, am uitat sa va spun ca eu sunt tare uituca. Mi-ar placea ca atunci cand il cumpar sa aiba si un lacatel. Zilele trecute am fost intr-un magazin si am vazut lacatele in forma de catel, inghetat, pisica si muuulte ale forme.

Ca o concluzie geamantanul trebuie sa fie cat mai simplu (dar rezistent), cu un desing atractiv (forma, culoare) si sa fie accesorizat. Pretentii, preferinte prea multe nu am, cele pe care le am sunt utile si practice. Nu v-am spus unde vreau sa plec. Ill de re se numeste. Este o insula pe coasta de vest a Frantei. Caramele cu lapte de magarita (exact magarita – nu vaca, nu capra), sarea pe care o fac ei acolo la Loix, sa vad acei magari cu pantaloni (daca vreti sa spun si povestea lor), sa degust vinul si cognacul pe care-l produc la insula, sa vad ramasitele unei biserici din 1178 sau fortul La Pree (secolul al XVII-lea), sunt doar cateva lucururi pe care vreau sa le experimentez acolo. De la PC News, de la Superblog 2011 am aflat ca cei de la real,- Hypermarket Romania au o oferta extrem de buna, gama premium American Tourister.  Pentru mai multe detalii va invit sa intrati pe pagina lor.

Superblog 2011 – Etapa 2

update : 78 puncte

Lasă un răspuns

