Lumea mea e simpla…

…about me

Plăceri vinovate

pe 9 Octombrie 2011

Ma simt vinovata si totusi nu pot renunta. In aceasta relatie sunt EU, ma regasesc, aceasta relatie ma umple de adrenalina de care am nevoie in aceasta existenta. Relatia noastra este una care se naste primavara si moare toamna, asemenea unei frunze. Iarna ii admir silueta, umbra, privirea. Are o privire atat de patrunzatoare, de expresiva incat  cu greu ma stapanesc sa nu dau frau gandurilor mele. Fiecare din noi avem nevoie de o pauza, o data cu coltul ierbii se realizeaza uniunea dintre noi.

Din ce in ce intalnesc, mai des, persoane care imi seamana. Din pacate le intalnesc atunci cand destinul lor s-a frant din cauza aceleiasi .. iubiri. Aceasta iubire, de multe ori, are un sfarsit si anume: suferinta, lacrimi, durere si trauma. Incep sa le dau sfaturi si ma opresc brusc pentru ca nici eu nu imi ascult vorbele. Am incercat, nu pot! Rau cu rau, dar mai rau e fara rau.

De cate ori plec de acasa, imi e mila de mama mea. Imi spune sa am grija de mine, sa nu sfarsesc ca acei pacienti ai mei. Uneori se intampla ca unul din ei sa piarda lupta cu viata. In acele momente sufar la fel de mult ca familia lui. Cei carora li se mai da o noua sansa ii sfatuiesc sa termine cu aceasta iubire, pana nu e prea tarziu. Am un album unde tin pozele lor.

Sfaturi, vorbe de pus la rana si cand ajung acasa, cand primavara revine ma duc la ea.. O mangai, o sterg, o iubesc. E a mea si simt ca vibrez o data cu ea. Am visat aceasta motocicleta si acum o am. Ma face sa fiu eu. Cand plec la drum, cand autostrada e doar a mea, atunci simt cum adrenalina imi curge prin vene. Mi-a fost fidela, mi-a fost loiala si niciodata nu m-a lasat la greu. Este puternica, este rezistenta si saua din piele parca este facuta dupa corpul meu mic si fragil. Cu ea simt nevoia de a-mi depasii limitele, cu ea eu evadez si rautatile din jurul meu dispar. TOATE. Sentimentul de libertate ea mi-l da, sentiment de vinovatie .. nu exista. Si cu toatea acestea, pacientii mei (o parte din ei), sunt ingerasi.

Intr-o zi cand imparatia cerurilor a mai primit un ingeras, un ciocanit la usa a tuburat linistea biroului meu. M-a gasit cu capul plecat pe birou. Stiam ca e cineva in birou, dar nu puteam sa ma ridic. Am vazut o mana care a luat albumul meu. Simteam ca imi ia o parte din viata. Am prins aceea mana. Era a unui fost pacient. A venit sa-mi multumeasca pentru vorbele ce i le spusesem si sa-mi faca cunostiinta cu noua lui iubire. O avea cu el, era intr-o geanta. Credeam ca e o gluma de a lui. Apoi incepe sa scoata un laptop, culmea e care mi-a placut de la prima vedere. L-am lasat sa-mi povesteasca despre ASUS Automobili-Lamborghini VX7. Eram fascinata si regaseam in vorbele lui tot ce adoram la motorul meu. L-am atins si simteam ca il recunosc de undeva. Ma convisese total. Vazand reactia mea, a zis ca va merge cu mine sa-mi cumpar si eu unul. Prima iubire nu se uita niciodata, dar aceasta noua iubire vine in completarea ei.

ASUS Automobili-Lamborghini VX7 – Never compromise.

Superblog 2011 – Etapa 3

update: 93 puncte

Lasă un răspuns

