Lumea mea e simpla…

…about me

Ghid in tara ta

pe 11 Octombrie 2011

Criza si iar criza. Cea care ma afecteaza este criza locurilor de munca. Am depus CV-uri peste CV-uri, dar nimic. Sa astept nu mi-a placut niciodata. Ca sa nu ma urc pe pereti, mi-am cumparat o carte.

Afara, covorul ruginiu, a inceput sa se formeze si desi natura murea, in mine nastea o oaza de liniste. Cum stateam eu cu cartea in brate si dadeam pagina dupa pagina fiind din ce in ce mai atrasa de intriga cartii, am auzit telefonul sunand. La inceput nu l-am bagat in seama. Terminand fraza si auzind ca tot mai suna, am raspuns. La capatul firului era o voce grea pe care cu greu am putut sa o urmaresc. Imi spunea sa ma duc maine la un interviu ca mi-a fost selectat CV-ul. Nu stiam daca sa ma bucur sa nu. Ma gandeam ca e iar Alex  cu farsele lui. Apoi m-am intors la cartea mea, razele de soare ma asteptau.

A doua zi m-am trezit cu mult mai devreme. Stiam ca acel telefon este de vina. Pana la urma ce o fi, eu ma duc sa vad despre ce e vorba. Tot ceea ce retinusem era vorba de o agentie de turism. Buimaca si cu ochii carpiti de somn incep si scotocesc prin dulap dupa niste haine potrivite. Cu greu m-am hotarat, dar la timp cat sa nu intarzii la interviu. Cand ajung acolo nu stiam ce sa cred, deja vedeam pe fruntea mea LOSER.  Era Ivan, un vechi si bun prieten pe care l-am cunoscut in Rusia, pe vremea studentiei. Este un tip pretentios si parca nimic nu il multumeste. El a observat schimbarea de pe fata mea si mi-a spus de cum am intrat ca nu este nicio gluma sau farsa. Propunerea lui era urmatoarea: sa-i fiu ghid pentru 5 zile, sa ii arat ceva obiective turistice si pentru munca mea avea sa ma rasplateasca la sfarsit. Nu am stat prea mult pe ganduri si am acceptat propunerea lui. Plecarea avea sa aiba loc maine la aceasi ora.

Adevarata lupta interoara a inceput cand am ajuns acasa. La inceput mi s-a parut usoara sarcina pe care mi-o daduse, dar cand a fost vorba sa aleg locatiile respective… Search pe google, suna un prieten, intreaba familia (nu publicul ca la Virgil Iantu) au fost doar cateva din metodele puse de mine in aplicare pentru a alege macar trei locatii. Dupa de am scris pe o lista si am tot taiat m-am hotarat. Am ales sa il duc la Vulcanii Noroiosi. Fenomenul care se intampla acolo este unul rar intalnit in Europa. Peisajele de acolo sunt unice in tara. Pe urma il voi duce pe Transfagarasan, pe „drumul din nori”. Ne vom oprii la cabana Balea Lac. Hotelul de gheata ii va face cu ochiu, este singurul hotel de gheata din sud-estul Europei. Dupa ce vom cutreiera cateva poteci bune pentru ai arata minunatiile padurii indeaproape, dupa ce ne vom odihnit la o cabana mai retrasa, dar cu specific pur romanesc, il voi duce catre Sibiu, catre Sighisoara. Se va minuna de cladirile noastre cu arhitectura medievala. Abia astept sa ii vad reactiile cand va vedea pe strada oameni imbracati in portul lor specific. Si pentru mine a fost interesant cand am vazut prima oara, dar pentru el.

Pentru cei care si-au pus intrebarea cu ce masina l-am plimbat, am gasit un rent a car cu preturi super accesibile. Au multe locatii in tara, ceea ce demonstreaza ca Autonom este o firma serioasa. Aaaa, sa nu uit, plata a fost un job in Rusia, iubirea mea din facultate. Tin sa le multumesc profesorilor care m-au invatat aceasta limba.

update: 70 puncte

Superblog 2011 – Etapa 4

Lasă un răspuns

