Lumea mea e simpla…

…about me

Calculatorul viitorului

pe 16 Octombrie 2011

Ahh, ce zi minunata o sa am. Azi o sa calatoresc in viitor pentru a afla cum arata si ce poate face calculatorul viitorului. Pentru mine este o mare onoare ca si cercetator IT&C in echipa Oktal.ro . Poate ca va intrebati in ce an voi ajunge. Dupa o sedinta cu colegii, am ales anul 2041. Explicatia este simpla. In urma cu 30 de ani calculatorul nu oferea mari satisfactii si pentru a face o comparatie am ales 30 de ani in plus. Asta nu este singura explicatie. Magazinul online Oktal.ro vrea sa pregateasca  din timp oferta magazinului online pentru cerintele utilizatorilor de maine.

Ajung la sediu, toata lumea imi zambeste si abia asteapta sa le transmit informatii de acolo. Am ceva emotii, dar sunt constructive, cel putin asa sper. Ajung in camera de  teleportare si vad un scaun pe care e scris numele meu. Calatoria nu va dura mult si tot ceea ce trebuie sa fac e sa ma asez pe scaun, sa inchid ochii si sa numar pana la 5 in ordine inversa.

Mai sunt 2 minute pana la plecare si verificarile au dat valori in parametrii normali. Timpul trecea asa de repede si iata ca sunt invitata sa ma asez pe scaun ca sa incep numaratoarea. Usa se inchide si: 5… 4… 3… 2… 1.

Jurnal de  bord – 16 Octombrie 2011

In fata mea se afla o alta usa decat cea care se inchisese. Dincolo de ea era o droaie de oameni care misuna de colo pana colo. Usa se deschide si Ilona vine sa imi ureze bun venit (am vazut numele pe ecuson). Stia scopul vizitei mele si astfel am scapat de dat explicatii.

– Bine ai venit, sper ca ai avut o calatorie placuta, ma intampina Ilona. Hai sa iti aratam evolutia calculatorului.

– De abia astept si trebuie sa iti spun ca tot ceea ce vorbim noi aici, colegii mei asculta. Practic sunt si ei cu mine, dar nu pot intervenii in discutie.

Culoarul pe care mergem este unul plin de oameni foarte respectuosi si avand in mana tot felul de „jucarii”care ma fascinau. In capatul culoarului se afla o sala unde sunt expuse diferite calculatoare.

– Wow, ce evolutie! Nimic nu mai seamana cu ceea ce avem noi azi, Scuze, ceea ce pentru mine azi e de fapt pt voi in trecut.

– Stai linistita. In primul rand trebuie sa stii ca acum totul se bazeaza pe recunoastere vocala. S-a ajuns aici pentru ca se pierde timp cu tastatul si uneori se tasteaza si gresit. Ce poate sa fie mai usor, decat sa deschizi un blog/word si tu sa incepi sa iti spui ideile si sa vezi in fata ta cum apar cuvintele spune se tine? Daca vrei sa deschizi un browser, trebuie doar sa ii spui si el il va deschide. Simti calculatorul alaturi de tine.  Daca vrei sa vorbesti intr-o limba si sa apara in alta nu este nicio problema, acum se poate.In cazul in care esti racit / bolnav se poate folosii calculatorul prin gesturi. Vad ca studiezi cu atentie ecranul. Este unul flexibil, rezistent si este 3D. Acei ochelari sunt deja la muzeu, erau tare haiosi. Ceea ce imi place mie este faptul ca se poate marii ecranul. Poti sa selectezi ce diagonala vrei, de la 17  la 99.

– Cu bateria cum este? Cat tine ?

– Viata bateriei este mare, lumina solara este principala ei sursa. In cazul in care noaptea se descarca atunci poti folosi bateria de rezerva care are o autonomie de 12h. Acum calculatorul este prieten cu natura.

-Multumesc mult pentru aceste informatii, sunt bucuoasa ca le-am aflat, presupun ca si colegii mei la fel. Acum eu trebuie sa ma intorc, au trecut cele 2 ore pe care le aveam alocate pentru aceasta calatorie. Cu bine. Colegi pregatiti camera de teleportare, imediat voi incepe numaratarea. Predau legatura.

Superblog 2011 – Etapa 5

update: 80 puncte

Lasă un răspuns

