Lumea mea e simpla…

…about me

Esential – ASUS K

pe 16 Octombrie 2011

Azi sunt trista si nimic nu tine cu mine. Vremea de afara parca-mi citeste sufletul si plange. Oare tu Bacovia erai tare suparat cand scriai acele poezii care mi-au marcat adolescenta? Iubirea care m-a calauzit este acum pierduta. Doamne cat tineam la ea, de cand ori nu i-am impartasit gandurile mele. Se spune ca iubirea dureaza trei ani, a noastra a durat ceva mai mult, dar tot s-a dus. E vina mea. Gandul asta nu mi-l poate schimba nimeni. Eu am fortat-o sa faca aia si aia si ea dadea semne sa o las mai moale… Stiu ca o noua iubire va vindeca aceasta rana pe care a lasat-o cea veche. Va venii la momentul potrivit, acum trebuie sa dorm, trebuie sa ma gandesc la ceva fii, ce vreau pentru mine de acum in colo.

Noaptea a trecut cu greu, ma trezeam uitandu-ma la locul pe care-l ocupase si acum era gol. M-am trezit cu gandul la o emisiune, 3Xfemeie. Fetele stiu de ce vorbesc. Pentru barbati sa va exlic: o femeie are nevoie de trei lucruri pentru a trece mai departe sau reprezinta 3 lucruri pentru o alta persoana. Eu am nevoie de: inghetata, ciocolata si shopping. Primele doua le-am bifat repede de pe lista. Ultima a fost ceva mai grea. M-am dus si am intrat in muuulte magazine, dar nu stiam sigur ceea ce caut. Inapoi acasa. Am luat un scaun si l-am asezat in dreptul ferestrei, era prea frig pentru terasa, si priveam cum cadeau frunzele de tei. Ele cad si se aseaza pentru a forma acel covor ruginiu pe are calcam de multe ori fara sa ne uitam la el. Imi sun prietenul si ii spun sa imi vorbeasca in telefon pentru a ma indeparta de gandurile mele. Sper ca nu ati crezut ca despre el am vorbit pana acum. Nu, nu, nu. Calculatorul meu care imi umplea serile a decedat sau mai bine zis l-am omorat, l-am fortat prea mult.

A doua zi, dis de dimineata, inapoi la shopping. Aveam in minte cateva idei pe care speram sa o dezvolt mai mult in magazin. Vroiam sa aiba un pret accesibil, sa aiba si performante cel putin egala cu ale sistemelor desktop, designul sa imi surada. De asemenea trebuie sa aiba si o doza buna de tehnologie. Trebuie sa fiu atenta si la ecran si la tastatura. In ceea ce priveste tastatura trebuie sa una completa, nu-mi place cea compacta. Sa nu uit: bateria trebuie sa ma tina ca am pene de curent din ce in ce mai des in ultimul timp. Imi place sa aiba ceva putin din toate: conectivitate, sunet bun, stocare.. Ar mai fi cateva dar trebuie sa ma pregatesc sa plec.

Imi aleg ceva haine, geanta la purtator si am plecat. Am studiat ceva oferte care mai de care convenabile. Cand gaseam unul care-mi place venea baiatul de la raft si imi prezenta altu. Toate imi faceau cu ochiul. Grea decizie. Pana la urma am ales ASUS K53SV. M-am bucurat cand l-am vazut cu FreeDos. Stiiam ca va  boota extrem de bine. Pentru el am ales Windows 7 ca doar il tine. Parca vedeam deja cum vor rula programele, cum il voi supune unor teste ca sa vad cat il tine.

Ce mi-a placut prima data la acest laptop? Este elegant si are un design texturat cu insertii de aluminiu.  Datorita acestor insertii nu raman urme de amprente, praful nu se depune repede cum e la laptopurile cu carcasa lucioasa. Tastatura – o iubesc. Este este ergonomica, fina, are tastele mari, late ceea ce ofera comoditate in scriere. Ceea ce mi s-a spus despre ea e ca a castigat premiul pentru tastatura cea mai comoda la scriere. Te ineamna sa scrii cat mai mult. Ceea ce este interesant la acest laptop este faptul ca indiferent de cand stai la laptop, de anotimp nu vei sesiza caldura in timp ce scrii. Acest lucru se datoreaza Tehnologia IceCool (care se bazeaza pe amplasarea circuitelor logice de procesare, cum ar fi procesorul si cipul grafic, cat mai departe de zona in care iti pui mana. Astfel pastrand o temperatura cat mai mica in zona in care mana interactioneaza cu laptopul). Praful si murdaria nu fac casa buna cu acest laptop. Suprafata tastelor este tratata ca sa nu le retina. Greutatea lui nu trebuie ignorata. Este doar de 2,6 kg cu tot cu baterie.

Ecranul este de 15.6″ cu o rezolutie maxima de 1366×768. Este potrivit pentru mine ca nici eu nu sunt prea mare. Ma bucur ca este cu LED, se imprieteneste repede cu mediul inconjurator. In ceea ce priveste bateria pe mine ma multumeste. Are 6 Celule Li-ion . Stiu ca se punea si mai bine dar este suficienta pentru browsing.

Mi-am facut un obicei in a urmarii in fiecare seara cate un film. Cand ma apuc sa descarc filme nu iau cate 1 – 2, iau la foldere intregi. Sunt multumita de HDD acestui laptop, 640 GB imi sunt suficienti. Stiu ca nu o sa-i umplu prea curand. Daca tot v-am spus ca sunt amatoare mare de filme, trebuie sa stiti ca are o placa video de la nVidia.

La conectivitate sta binisor. Recunosc ca m-ar fi uns pe suflet daca ar fi avut 4 porturi USB. El are 3. Ce sa-mi faci daca imi place sa am ii pun tot felul de periferice?  El detine si alte porturi, dar acestea de USB ma intereseaza in primul rand. Va spuneam ca trebuie sa aiba un sunet bun. Citisem de acasa despre Altec Lansing si cand am vazut ca boxele poarta semnatura celor de la Altec Lansing, am stiut ca voi avea partea de un sunet de exceptie. De procesor, de RAM nu stiu sa va spun prea multe. Mi-a spus, mi-a aratat ca imi ajung cati are. Pe intelesul meu a zis asa : ” 4 GB sunt arhisuficienti pentru rularea tuturor aplicatiilor si jocurilor iar tu ai 8GB”.

Raportul calitate – pret este unul accesibil. De pret nu v-am spus nimic. Trebuie sa scoti din buzunar sau de pe card aproape 3000 lei. Poate pentru unii e putin, pentru altii mult dar cand vrei un lucru de calitate si la cat o sa-l iubesc se merita. Abia astept sa-mi scriu urmatoarele articole pentru blog pe el, abia astept sa-mi rasfat mainile pe o tastatura care nu se incalzeste.

Stiu ca ma va trada si el intr-o buna zi, dar niciodata nu ma va parasi. Prietenul meu il va corupe si mi-l va umple de multe jocuri. Norocul lui e ca are unde sa si le tina dar nu se intreaca cu gluma.

Lasă un răspuns

