Lumea mea e simpla…

…about me

Republic of Gamers

pe 18 Octombrie 2011

Azi sunt melancolica si parca vorbesc in alta limba. Sa fie oare de la oboseala care mi s-a acumulat dupa schimbul trei? Alta explicatie nu-mi gasesc. Nu stiu cum rezistam in anii precedenti cand nu puneam geana peste geana si ajungeam acasa fresh. Acum abia astept sa pun capul pe perna. Dupa 10 minute de mers cu masina ajung acasa si el inca doarme. Ma schimb sa fac un dus si apoi sper sa am parte de cateva ore de somn. Cand ies din baie si ma apropii mai mult de el si observ ca da din buze si tot sopteste ceva. Tot ce am inteles era ROG. Oare vroia sa roage pe cineva? Dar ce? Fiind prea obosita nu am dat mare importanta. Spre seara, dupa ce m-am trezit mi-am adus aminte de acel ROG? Dar ce sa fie? In fine. Deschid putin laptopul ca sa-mi verific e-mailul. Cand colo ce sa vad? In partea stanga din mail era o reclama cu ROG – Republic of Gamers. Legaturi – conexiuni in mintea mea s-au facut imediat.

Am vazut acolo placi de baza, placi grafice, placi de sunet, placi video, mousi pentru orice gamer si chiar casti audio. Aceste componentele ROG sunt special create pentru orice gamer ca sa fie gata de atac. Ultimile piese pe care le-am vazut au fost adevarate bijuterii, laptopurile create pentru gameri. Orice om pasionat de games si-ar dorii sa aiba acasa acest arsenal. Citind despre aceste piese am tot am intalnit cuvantul overclocking. Un beculet mi s-a aprins si am gasit si explicatia – sistemul meu (portabil sau nu) isi va da si utimul strop de putere ca sa-mi arate performanta sa.

Mi-a placut foarte mult laptopul ASUS G74SX 3D. El are o capacitate foarte mare, 1250 GB. Cele doua HDD-uri pe care le are, dau aceasta capacitate, unul de 500 si unul de 750GB. Trebuie sa va spun ca vine echipat cu un procesor Intel Sandy Bridge Core i7-2630QM si beneficiaza de o placa video Nvidia GeForce GTX 560M.

Cred ca si tu te-ai saturat de fratele / iubitul / vecinul care joaca un game in miez de noapte cu muzica in „blana”. Pentru linistea ta eu iti recomand sa le achizitionezi o pereche de casti Vulcan ANC. Amandoi veti avea parte de ceea ce va doriti. Ideea e ca daca stai prea mult langa ei, o sa incepeti sa va bateti pe laptop (respectiv pe sistemul desktop). Intre timp am aflat ce de aceste casti vorbea al meu iubit in somn. M-am dus sa i le cumpar, tot se apropia ziua lui. Ca sa fie dragut cu mine, a zis sa imi arate si mie ce face el cand sunt eu la schimbul 3. Neavand altceva mai important de facut, am acceptat. Orele au trecut in zbor cand am inceput sa ne batem pe scaun, care sa joace si uite asa m-au prins zorii zilei la game si cu o energie de nedescris am plecat la birou.

Bro` stiu ca imi vei citii acest articol, tie iti recomand placa video MATRIX GTX580. Ventilatoarele ei vor racii sistemul tau cu 600% mai bine, iar temperatura de operare va fi si ea scazuta. Overclocking-ul acest placi video va castiga LAN Party-urile la care participi. Sa-i spui Shellei ca vreau un machiaj ca sigla celor de la ROG. Neaparat, doar trebuie sa ma duc la balul bobocilor sambata.

PS: Multumesc sefa ca a-ti aprobat concediul meu pe ultima suta de metrii, pentru mine incepe ROG. Ma voi intoarce mai obosita decat sunt acum.

Superblog 2011 – Etapa 6

update: 80 puncte

Lasă un răspuns

