Lumea mea e simpla…

…about me

Calatorie in Viitor

pe 19 Octombrie 2011

Ai plecat acum 15 ani. Ne veghezi de acolo de sus si mereu vom stii ca ne-ai iubit. M-ai rugat cu lacrimi in ochi sa pastrez aceea cutie si sa o deschid cand voi ramane singura. Cu emotie am deschis-o azi si.. parca iti revedeam toata viata. Ai pastrat in ea toate bijuteriile pe care le-ai purtat. Multe dintre ele le-am achizitionat impreuna, colindand strazi pe frig, pe ger si chiar pe canicula.  Iti multumesc ca mi-ai daruit mie amintirile tale.

Mi-ar fi placut sa vezi si tu cum a evoluat aceasta piata a bijuteriilor, a cadourilor. Magazinul online de Cadouri si Bijuterii premium Borealy este acum.. pe val. Ii ador pe cei de la Borealy pentru ca si-au pastrat esenta. Ei comercializeaza si acum in 2031 bijuterii. Nu si-au schimbat profilul dupa cum a batut vantul. La inceput Cadouri Borealy avea un singur magazin de la care expedia produsele pe care clientii le comandau. Azi ei au cate un sediu in fiecare oras mare din tara, timpul de expediere este mult mai scurt, produsele ajung in maxim 10h, indiferent de zi sau noapte, de iarna sau vara. Numarul de clienti este unul mare si aste pentru ca ei mereu au stiut sa rasplateasca clientul cu ce si-a dorit. Acest magazin de cadouri ofera bonusuri clientilor fideli. Uneori trimit un buchet mare de flori alaturi de bijuterii, alta data sampanie si o cutie e ciocolata, alta data un set de stilouri, in functie de ocazie.

Datorita profesionalismului si corectitudinii de care a dat dovada ani de zile la rand, acum face parte din grupul celor 3 firme cu care a semnat Rosia-Montana. Exclusivitatea preluarii aurului de la ei, nu s-a putut. Poate intr-o buna zi, isi vor indeplinii acest vis, dar este de durata.

Prin anul 2011, cand aveam 19 ani, auzisem de Virtual Reality Game. Azi, acest magazin, este de fapt un mall Virtual Reality. Fiecare „magazin” din mall reprezinta cate o sectiune de bijuterii: Cadouri femei, Cadouri Barbati, Cadouri de Lux, Cadouri de Craciun, Cadouri Mireasa, Cadouri Pets. Da, acum au si aceasta sectiune, pentru iubitoarele noastre animale. Imi place acest Virtual Reality. Dupa ce ma conectez la site, introduc o poza recenta de a mea, selectez trasaturile personalitatii mele, jobul si ceea ce caut. Imediat culoarul pana la magazinul pe care-l caut se coloareaza. Acolo miile  de produse mi se vor etala sub ochi.  Cel mai mult imi place cabina de proba virtuala. Numai probandu-le imi pot da seama daca nunata pietrei  (bijuteria aleasa) se asorteaza cu tonul pielii mele, cu tunsoarea si chiar culoarea parului – cu mine.

Raportul dintre magazinul clasic si cel online este acum in favoarea celui online. Se pierdea prea mult timp asteptand la coada, in zilele de sarbatoare era o aglomeratie de iti venea sa renunti la cadouri. Ca sa nu mai aduc aminte ca ramaneai si fara portofel. Unde e aglomeratie sunt si hoti. Magazinele traditonale sunt azi putine la numar. Ele nu vor disparea niciodata, de dragul celor care iubesc trecutul. Sunt sigura ca acei proprietari de magazin sunt adepti ai zicalei: cine-si uita trecutul nu are viitor. Drumul acestui magazin a fost anevoios. Este de apreciat faptul ca s-au gasit investitori care si-au pus resursele materiale la dispozitie si astfel au propulsat acest e-shop intr-un de top.

Cadouri Borealy: Lux – Eleganta – Stralucire.

Superblog 2011 – Etapa 7

update: 90 puncte

3 responses to “Calatorie in Viitor

  1. Eugen Rasoiu spune:

    Pentru a putea nota acest articol trebuie ca linkul sa fie functional,

    Multumim

    Borealy

  2. anamaria04 spune:

    Multumesc mult pentru atentionare. Cei de la wordpress au o problema. Am schimbat cuvantul selectat ca mereu imi dadea aceasi .. eroare.

Lasă un răspuns

