Lumea mea e simpla…

…about me

Sa inceapa Aventuria!

pe 22 Octombrie 2011

Cand eram mica ma deranjau intrebarile legate de fratele meu geaman: Care a fost primul nascut?, Daca pe tine te doare capul, in doare si pe el? Va-ti dus la examene unul in locul celuilalt? Sirul intrebarilor era lung. Pe urma am inceput sa simt lipsa acestor intrebari. Lumea incetase sa ma mai intrebe, o data cu plecarea lui din tara. Au trecut aproape 10 ani de atunci, dar iata ca a venit si va sta un week-end. I-am simtit lipsa, dar mai mult vreau sa ii arat ca anumite lucruri s-au schimbat in tara. Pentru a i le arata, i-am pregatit o surpriza, el nu stie decat ca vom pleca undeva cu gasca din copilarie.

Drumul pana in Romania l-a obosit, asa ca l-am lasat sa se odihneasca pentru ca de maine incepe aventuria. Pentru prima data m-am bucurat ca era obosit, astfel nu m-a luat la intrebari cand mi-a vazut masina incarcata cu acele jucarii. Masina mea este micuta si pentru ca maine vom fi 4 persoane plus bagaje multe, mi-am inchiriat o cutie portbagaj Atlantis 780. In ea voi baga o parte din bagaje, unditele si cele necesare pentru gratar: geanta frigorifica, carbunii, gratarul. Viata noastra se imparte intre birou si acasa. Nu mai aveam timp miscare. Tocmai pentru asta am inchiriat si doua biciclete MTB alaturi de  bare transvesale si suport de bicicleta pe carlig – EuroClassic G5.  Acest suport este extensibil pana la 4 biciclete, vor dorii si celelalte doua persoane sa-si ia bicicletele cu ei. Va spuneam de biciclete, am ales mountain bike pentru ca noi participam la concursuri si practic concuram unul impotriva celuilalt, de restu concurentilor nu ne interesa. Acum zambesc cand imi aduc aminte de juliturile pe care le aveam pe picioare, dar atunci lacrimi apareau pe fata mea, nu zambete. Cireasa de pe … masina mea, este un caiac sit-in dublu – Caiac Capri 2. Am ales si aceasta jucarie pentru ca adesea imi vorbea la telefon ca este noua lui pasiune de cand e acolo. Eu nici boboaca nu pot sa ma numesc, dar il voi lasa pe el sa imi arate tainele caiacului. Cel pe care l-am ales este unul pentru incepatori.

A doua zi, cand a vazut masina mea a ramas cu gura casacata. Cand se uita la ea, cand la mine. L-am lasat cateva momente asa, imi placea reactia lui, si apoi i-am spus sa stea linistit ca nu ma dau inca banii afara din casa si ca le-am inchiriat pe toate de la Aventuria.ro. Din salariul meu de bugetar nu mi le-as fi permis sa le cumpar, dar de inchiriat da. Am ales toate acestea pentru a-i arata ca si in Romania te poti distra si chiar la noi in judet putem sa folosim toate aceste jucarii de oameni mari. Destinatia noastra era Vidraru. Pentru el aceasta destinatie nu inseamna decat 5 minute pe baraj unde privelistea de acolo ne facea sa ne imaginam cum ar fi sa exploram aceea imensitate de apa. Acum, visul nostru din copilarie, se va indeplinii.

Avand doua zile la dispozitie, una va fi dedicata in totalitate caiacului si a doua zi bicicletei. Traseul pe care vroiam sa il parcurgem pe bicicleta este de la Cetatea Poienari pana la Bradet. In cazul in care vom mai avea energie, cand vom ajunge acolo, ne vom continua drumul pana la Corbeni. Lungimea totala a treseului este de 45 de km si stiu ca trebuie sa avem apa si hrana la noi pentru ca vom avem  mult de impins. Abia astept sa vad Valea Valsanului si mai ales Poaina Movilis. Sa ne vedem cu bine la intoarcere.

Aventuria.ro sursa de distractie – oriunde – oricand – si la tine in tara.

Superblog 2011 – Etapa 9

update: 87 puncte

Lasă un răspuns

