Lumea mea e simpla…

…about me

Toyota Yaris Noua Generatie

pe 23 Octombrie 2011

Imi cer scuze. Stiu ca nu e cea mai buna introducere, dar sunt primele cuvinte ce-mi trec prin minte. Am insistat de n ori sa-mi spui ce sa-ti cumpar de ziua ta si cand in sfarsit mi-ai raspuns, nu ti-am cumparat. Stiu care va fi reactia ta, dar am o scuza. Vei avea tentatia de a-mi arunca de pe acum scrisoarea, dar te rog, asteapta sa vezi de ce. Ma duc eu azi la Jupiter City sa iti iau ce imi spusesei si cand colo ce vad? Caravana Toyota Experience era oprita acolo. Am zis ca o sa imi clatesc si eu ochii cu cateva modele si imi vad de drum. Cand colo microbul din sange m-a invins. Am schimbat cadoul cu unul are mi-a venit pe moment.

Mi-am adus aminte de zilele in care te chinuiai sa ai si tu ochii verzi ca fratele tau. Da, la lentilele tale  de contact ma refer. Acum acest chin s-a terminat. Toyota e brandul cel mai verde si daca mama natura nu a vrut ca tu sa ai ochii verzi, am vrut sa ai si tu parte de acel verde, sub alta forma. Ai inteles. Cadoul de anul acesta este o masina. Inaine sa spui ceva, asteapta sa-ti explic.

Nu trebuie sa stai cu grija ca vei platii impozite mari, ca vei lasa portofelul cu totul la benzinarie. Motorizarile masinei pleaca de la 1 litru si urca pana la 1.4 litri. De unde rezulta ca are un consum mic, poluarea este si ea mica (doar este o masina verde). Tu nu esti prietena cu bordurile si dai in ele cam de cate ori ai ocazia. Acum e timpul sa faci pace cu ele. Toyota Yaris Noua Generatie este dotata cu sistemul multimedia Toyota Touch&Go cu ecran tactil de 6,1. Acolo ai o camera retrovizoare. Poti sa il numesti ochiul tau din spate. Nici cu orientarea in spatiu nu stai prea bine. De cate ori nu m-ai bagat pe mine pe strazi intortocheate…. si degeaba. Acum ai un sistem de navigatie. Trebuie doar sa retii ca toate drumurile tale duc la mine. Clar?! Muzica te va incanta oriunde te vei duce. Poti sa alegi Radio CD pe care il ai la dispozitie datorita sistemului Touch&Go. In cazul in care vrei sa asculti muzica ta de pe IPod (cu care imi dai mie trezire in fiecare dimineata), trebuie sa stii ca acest sistem are port USB unde poti sa ti-l conectezi linistita- este in torpedou. De asemenea acesta este ventilat. In cazul in care te gandesti daca are si conectare prin Bluetooth, iti spun eu: da. Nu am uitat nici faptul ca tie nu iti place sa fii singura in masina. Acum ai Facebook, Twitter cu tine. Da, tot cu acest sistem.

Pe mine m-a incantat ceva, ce masina mea nu are. O sa te invidiez pentru asta. Ma refer la pachetul de senzori de ploaie si la aprinderea automata a farurilor. Toate acestea iti vor face ca timpul sa treaca mai usor, sa nu mai bati in volan de nervi cand astepti la semafor. Lista nu e completa. Dimensiunile masinii sunt micute, este compacta. Nu trebuie sa te sperii, la interior este destul de spatioasa. Apropo, mai stii patul din luna de miere, acela nuptial? Acesta a fost primul gand cand m-am urcat la volan.

PS: in cazul in care de Revelion vezi prin oras acele masini care se dau bot in bot, sa nu cumva sa te apuci cu a ta sa faci la fel. Daca nu poti sa te abtii, macar retine ca are 9 airbag-uri. Daca simti ca trebuie sa te racoresti dupa o cearta cu mine, deschide trapa. Privelistea te va linistii si ma vei ierta.

Ma ierti? Ma ierti? Hai te rog!!!!!

Superblog 2011 – Etapa 8

update: 100 puncte

Lasă un răspuns

