Lumea mea e simpla…

…about me

AMD Radeon™ Dual Graphics

pe 27 Octombrie 2011

Picuri grei cad pe geamul meu. Imi spun: trebuie sa ma trezesc. Conform obiceiului dau drumul la radio, mai mult din reflex. Tudor Chirila imi spune Azi n-am chef. Il cred si eu, cine are? Imi inving aceasta stare si incep aventura de a traversa orasul. Oameni nervosi, tristi si suparati: aceasta este imaginea pe care o am pana ajung la facultate. Nu am multe ore, un curs dar imi este suficient. Am un prof… sa-mi traiasca. Va spun sincer: nu as fi iesit azi din casa si as fi stat toata ziulica pe un joc… Vise Ana, vise.

Este si doua minute. Trebuie sa apara si profu. Cred ca a fost nascut pe o zi ca ceea de azi, oare stie sa zambeasca? Imi las gandul pentru mai tarziu, ca usa s-a deschis si vad… un zambet?! Profu` vazand reactia tuturor, ne-a spus ca azi o sa ne spuna mai multe despre pasiunea lui: AMD Radeon™ Dual Graphics. Si incepe:

Procesor AMD APU. Ce e acela, cat e important nu trebuie sa va mai spun. Dar nu despre acest procesor vreau sa va vorbesc azi, ci despre o tehnologia noua numita AMD Radeon™ Dual Graphics. Voi trebuie sa retineti ca aceata tehnologie permite procesorului AMD APU sa colaboreze cu placa video AMD Radeon. Ea face casa buna cu DirectX® 10 si cu DirectX®11 pentru ca ofera ofera o experienta vizuala unica. Ca si in viata aceasta tehnologie nu este compatibila cu oricine, ci doar cu AMD-urile APU serie A (A4, A6, A8) plus AMD Radeon™ HD 6000. Ca mediul ca fie complet ai nevoie si de Microsoft Windows 7.

Gamerii pot spune ca au castigat la loto. Aceasta tehnologie vine in ajutorul lor. Performanta vizuala poate creste pana la 123%. Si eu am fost un gamer inrait, acum timpul nu imi mai permite acest lux, dar din cand in cand merit si eu o escapada. Imi aduc aminte de „lag-uri”. Doamne cati nervi aveam. Acum pot sa le spun adio si asta datorita lui AMD Radeon™ Dual Graphics. Orice joc va fi ingenunchiat de acesta tehnologie.

Multi dintre voi ati renuntat la calculatorul cu desktop pentru un laptop. Trebuie sa stiti ca rapiditatea de executie este cu 25% mai mare decat alte procesoare grafice. Am uitat sa va spun, cei care sunt pasionati de editare foto si / sau video vor fi la fel de impresionati ca si gamerii.

Mi-am aruncat privirea pe geam, am vazut alti picuri la fel de reci. Mi-am adus aminte de invatatoarea mea care ma invata despre simbioza. Azi o comparam cu acest profesor. Convietuirea dintre placa video si procesor era ca intr-o simbioza ideala. Tehnologia AMD Radeon™ Dual Graphics este punctul de legatura.

Superblog 2011 – Etapa 11

update: 65 puncte

Lasă un răspuns

