Lumea mea e simpla…

…about me

NH HOTELES “Wake up to a better world”

pe 31 Octombrie 2011

Azi nu sunt eu. Azi ar fi fost ziua ei. Sefu` m-a rugat sa ma duc acasa. L-am ascultat si am plecat ingandurata. Telefonul il abandonasem in geanta. El se pare ca el nu uitase de mine. Ma cheama si nu a tacut pana nu am raspuns. La celalalt capat de fir era o voca blanda. Mi-a dat vestea ca am castigat un voucher de calatorie la hotelul NH Jolly Hotel Lotti in urma participarii mele la SuperBlog 2011. Sa fie oare o simpla coincidenta? Visul meu si al ei era sa ajungem la Paris. Ne facusem chiar si o lista cu locurile pe care urma sa le vizitam: Gradinile Tuileries, Muzeul Louvre, Turnul Eiffel, Catedrala Notre Dame, Arcul de Triumph, Sacre Coeur… Am dat un search pe Google sa vad unde este situat acest hotel. Mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca este in inima Parisului. Gradinile Tuileries si Muzeul Louvre il inconjurau.

A doua zi la munca i-am dus sefului o sticla de vin in semn de multumire pentru ziua libera. In momentul in care am scos sticla, mi-a cazut lista Paris. Intrebarea sefului nu a intarziat sa apara. Explicandu-i de voucher, zambind imi spune ca ma va trimite intr-o delegatie. Unde? La Paris. A urmat un schimb de replici in contradictoriu, dar am cedat. Aveam sa plec in calatorie si aveam sa fiu si la munca. 2 in 1.

Cartea cu pagini galbene imi tinuse companie pe avion. Metroul luat de la aeroport m-a lasat aproape de hotel. Ajunsa in fata hotelului am ramas cateva momente sa-l admir. O cladire din 1910 care emana eleganta si rafinament. La receptie erau doi ochi viosi care imi zambeau. Serios. Si in privirea lor puteai sa vezi zambetul. Ma privea in ochi si imi dadea o stare de bine. Imediat a venit un alt zambet, pardon, un alt coleg care m-a condus catre camera. Sisteme de iluminat cu senzori de miscare erau la tot pasul in acest hotel.

I-am multumit acestui baiat pentru ajutorul pe care mi-l daduse. Aveam o mica urgenta si am ramas impresionata cand am intrat in baie. Era spatiosa cu un mobilier minimal. Grija pentru mediul inconjurator era evidenta. Dispozitivele care asigura reducerea consumului de apa mi-au atras atentia. In mintea mea era imaginea cu „Asa Da”. In aceasi nota romantica si eleganta era un dulapior in care erau cosmetice Agua de la Tierra cu ambalaje oxo-biodegradabile. Diferenta dintre acest cosmetice si cele din geanta mea este: durata de biodegradare a ambalajelor devine de maxim 7 ani de zile, in loc de 400 de ani.

Trebuia sa ma pregatesc. La 14:00 aveam o intalnire cu cativa co-parteneri ai firmei. Sedinta urma sa aiba loc la acest hotel. De aici si zambetul sefului cand i-am spus de voucher. Vroiam sa ma acomodez cu sala de sedinte, asa ca mi-am facut intrarea acolo putin inainte de 14:00. Sala spatioasa dar prietenoasa. Cremul in care era imbracata, te destindea. In dreptul fiecarui scaun era un carnetel din hartie reciclata marca Ecomeetings. Chiar si pixurile erau eco friendly. Preocuparea pentru mediul inconjurator era evidenta. Sedinta a decurs bine, toata lumea avea un zambet pe fata. Cred ca e molipsitor de la personalul hoteului, te incarcau cu energie pozitiva. NH Hoteles – NH Jolly Hotel Lotti face economie la tot ce ar putea dauna mediului inconjurator. La zambet, sprijin, buna dispozitie – niciodata.

Seara am servit o gustare italieneasca pe teresa hotelului. O brosura mi-a atras atentia si in timp ce-si serveam cafeaua, am zis sa o rasfoiesc. Pe coperta ei era scris: “Wake up to a better world”. In ea ne prezenta puncte de reincarcare rapida pentru masini electrice. Tocmai la fix aceasta informatie. Aveam de gand, a doua zi, sa vizitez o parte din obiectivele mele turistice. Am citit si despre amabilitatea personalului, despre grija lor fata de mediu si inca alte lucruri. De cele mai multe deja ma bucuram din plin. NH Hoteles este astazi un model pentru hotelurile din intreaga lume in domeniul protejarii mediului inconjurator. Acest lucru in urma programelor “GreenLight” si “Green Building”. A doua zi m-am trezit plina de energie, de bunatate si fericire. Motivul era evident. Mai bine zis motivele.

PS: A fost si ea cu mine aici, o port in gand.

Superblog 2011 – Etapa 13

update: 86 puncte

Lasă un răspuns

