Lumea mea e simpla…

…about me

A fi sau a nu fi… autonom

pe 1 Noiembrie 2011

Libertatea mea e diferita de a ta. Daca ar fi fost la fel, nu m-as mai fi regasit pe mine. In jurul meu mi-am creat lumea care imi place. Am incercat sa presar in ea diferite persoane cu care sa ma inteleg, cu care sa am puncte de vedere diferite. Am avut libertate cand mi-am ales jobul, am avut libertate cand mi-am ales iubitul, seful si prietenii. La mine in birou ma simt libera. Cum pot sa ma simt eu libera intr-un birou, intre patru pereti? Simplu. Fiecare obiect de acolo imi poarta amprena, nimic nu mi-a fost impus.

Cu adevarat autonom ma simt si atunci cand simt un pachet de muschi sub mine. Nu te gandii la prostii. Ador caii, ba chiar ii iubesc. Marea mea dezamagire este ca nu am in oras un hipodrom. Sfarsitul de saptamana nu ma prinde in oras. Satul copilariei mele este destinatia. Libertatea mea poate fi tradusa in momentele in care revad casele batranesti, cu bunici si nepoti in batatura. Ma plimb calare pe cal ore in sir si nici unul din noi nu da semne ca ar obosi. Mobilitatea maxima este atinsa cand las in urma acele casute, cand galopul imi creste adrenalina.

Nu ma pot bucura de aceasta libertate prea mult. In cursul saptamanii ce fac? Nu pot sta inchisa ca intr-o colivie. In aceste momente masina mea imi ofera libertatea de care am nevoie. Nu are ea multi cai, eu ma multumesc si cu unul, dar real. Imi place sa conduc pe ploaie, vant si ger. Imi place viteza. De multe ori nici nu imi dau seama cu cat conduc. Natura este amortita, oamenii se zgribulesc si eu parcurg kilometrii in sir catre inima muntilor. Trebuie sa ma bucur si eu ca o pasare de aerul rece (si curat) de la munte. Pentru cateva secunde imi place sa cred ca sunt libera ca pasarea cerului.

Fii autonom, iubeste-ti libertatea. Mie nu imi place ca cineva / ceva sa ma tina pe loc. De asta mi-am si cumparat broscuta. Pana sa am broscuta mea, apelam la rent a car. Eram fericita ca de fiecare data imi alegeam alta masina. Chiar recomand acest lucru, daca vrei sa iti cumperi o masina si nu stii ce ti se potriveste.

Ea e broscuta mea alba:

(in realitate e masina unui vecin)

Superblog 2011 – Etapa 14

update: 75 puncte

Lasă un răspuns

