Lumea mea e simpla…

…about me

Un partener de încredere

pe 6 Noiembrie 2011

Imi plac diminetile… cand le dorm. Cand vantul sulfa cu putere, eu ma ascund mai mult sub plapuma si nu as mai iesi de acolo. Vocea mamei imi da puteri de a-mi parasi culcusul si ma indrept catre perfuzia cu cafea care ma asteapta. Noaptea ma simt in largul meu, imi pun ordine in ganduri si pot sa lucrez linistita. Picuri calzi de cafea imi inunda acum simturile si totul se spulbera o data cu sunetul asurzitor al telefonului. Cu ochii carpiti de somn, cu perfuzia atasata de mana, raspund la telefon. La capatul firului este sefu. L-am recunoscut dupa accentual sau de moldovean, dar efectul perfuziei inca nu e gata si nu am retinut decat ca o sa primesc un colet si o scrisoare de la el.

Intr-o ora curierul era la mine la usa cu un pachet extrem de subtire si nu mi-a cerut decat o semnatura ca sa plece. Ma gandeam ca mi-a trimis un dosar, dar.. era un laptop de fapt. Il asez pe masa, il desfac si gasesc scrisoarea. As fi vrut sa o ignor, dar constiinta imi spunea ca trebuie sa o citesc acum. Un rand da, un rand nu, un rand da, un rand nu, concluzia: trebuie sa fac un proiect pana diseara. Proiectul trebuie sa il fac pe acest laptop, dupa care imi revine. L-a cumparat de doua zile de la Oktal.ro, lucru tot din scrisoare aflat.

Proiectul era mare, trebuia sa lucrez in DTP, dupa care urma o prezentare in powerpoint si finalul era un fisier stufos in excel. Timpul pe care il aveam la dispozitie era limitat, contra-cronometru as putea spune. Sefu imi stia rasnita de acasa si tocmai pentru asta mi-a trimis ASUS K53SV. Nu avea timp de pierdut pentru o procesare lenta sau mai rau sa se blocheze si sa o iau de la capat. Acest laptop detine un procesor ( Intel® Core™ i7) capabil sa tina ritmul cu mine. El este ajutat de placa video NVIDIA™ GeForce™ GT 540M si de cei 8GB ram DDR3. Unde-s trei puterea creste.

Intotdeauna am apreciat calitatea unui sef de a-si cunoaste foarte bine angajatii. Al meu sef stie ca imi place sa stau in pat cand lucrez. In scrisoare imi spunea si de IceCool. Pana acum doar citisem despre aceasta tehnologie. Acum mainile mele se vor rasfata in timp ce eu voi lucra. Caldura produsa de laptop nu va mai ajunge la palmrest si la taste. Uneori imi transpirau mainile ca atunci cand aveam emotii la examen la facultate, mai bine spus cand nu invatam.

Cand privesc tastatura acestei jucarii de 2,6 kg imi aduc aminte de cat de mult praf strangea tastatura vechiului sistem desktop. Oricat ma straduiam sa o curat, ca noua nu iesea niciodata. Asus K53SV-SX379D are o tastatura egonomica Chiclet. Tastele sunt late si nu retin praf si in plus sunt foarte confortabile atunci cand trebuie sa scrii mult (si repede). Aceasta minunatie de laptop are o capacitate HDD de 750 GB. Proiectele pentru firma vor avea un spatiu numai al lor. Restul o sa am eu grija sa-l umplu cu muuulte materiale multimedia.

Acum eu trebuie sa ma apuc de proiect. In cazul in care vecinul de la etajul 3, incepe iar cu bormasina, percutanta si alte scule, eu imi iau jucaria si ma duc in poienita de la marginea orasului. Voi face acolo proiectul. In maxim 5 ore termin, iar autonomia bateriei este de 5-6 ore datorita tehnologiei Super Hybrid Engine.

ASUS K – un partener de incredere de care… te indragostesti. Este silat, elegant si rezistent datorita carcasei palmrest din aluminiu.

Superblog 2011 – Etapa 16

update: 87 puncte

Lasă un răspuns

