Lumea mea e simpla…

…about me

Platforma Llano

pe 11 Noiembrie 2011

Viata e ca un labirint. Menirea noastra e sa il deslusim si sa ne bucuram de ceea ce intalnim, sa nu ne lasam doborati cand un nou drum, mai putin placut, apare in calea noastra. In drumul meu te-am intalnit pe tine. Mi-ai aratat ca ma iubesti, ma ascultai ore in sir indiferent ca vorbeam de ziare, carti, pantofi sau probleme financiare. Imi sorbeai fiecare cuvant, imi aratai iubire. Un singur lucru ai uitat sa imi spui, ca esti insurat. Acum eu nu vreau sa te mai vad, nu vreau sa mai droghez cu dragostea ta.

Cel mai bun antidot impotriva ta este timpul pe care il petrec cu mine intr-un parc. Acolo cei mici imi zambesc. Azi in timp ce vorbeam cu o batranica, mi-am adus aminte de chipul bunicii mele. Se facea ca imi intindea o mana si imi spunea: Schimbi locul, schimbi norocul. M-am intors acasa si mi-am pus un pahar de vin. Cuibarita in fotoliu, planuiam ceva ce avea sa inceapa chiar de a doua zi.

Bagajul meu a fost gata o data cu primele raze de soare. Un singur lucru mai aveam de facut, o bucurie unui copil. Am mers pentru ultima data in acel parc si batranica din ziua precedenta era deja acolo. L-am chemat pe nepotul dumneaei. Avea ochii mari, inocenta se citea in ei. L-am mangaiat pe cap si i-am intins laptopul. M-am bucurat ca batranica nu a incercat sa ma opreasca. Acum puteam sa imi vad de labirintul meu.

Noua casa tinea amintirea ta departe de mine. Imi pria acest loc nou, un singur lucru imi doream, sa revin in online. Imi trebuia un nou laptop. Am aplicat cele 3 solutii ale lui Virgil Iantu. Prima data am intrebat publicul, apoi am facut fifty-fifty ca apoi sa sun un prieten. Solutia propusa de el era Llano. Completarea lui nu a intarziat sa apara: Llano este un chip APU care integreaza un procesor si o unitate grafica intr-o pastila de siliciu. Principala ta activitate este multitasking, iar rabdarea nu e punctul tau forte. Acum poti trece cu lejeritate maxima de la o aplicatie la alta: filme, jocuri, articole pe blog, Power Point, Excel, Photoshop, Corel Draw. Toate vor rula la viteza maxima. Stiu de asemenea ca ai momente cand nu vrei sa vezi pe nimeni, ca pleci departe de civilizatie si acolo ai nevoie de autonomie mare. Llano are un consum de energie redus si astfel autonomia bateriei poate ajunge si la 10 ore.

Inca mai ai virusul de la mine cu jocurile, nu? Atunci este tot ce iti doresti, pentru ca este visul oricarui gamer. Sistemul tau nu va mai fi golit de resusre si tu poti juca Crysis 2, Assassin’s Creed, Call of Duty – Modern Warfare 3 sau orice alt joc care te-a cucerit pe o rezolutie maxima. In momentele tale de relaxare stiu ca vei asculta muzica si vei deschide zeci de pagini intr-un singur browser. Pentru cunostiinta ta, iti spun si ca temperaturile de functionare sunt reduse. Si acum, dupa ce ti-am atras atentia, trebuie sa iti spun la ce laptop m-am gandit: Asus K73TA.

[…] La cateva zile am mers pe mana lui si bine am facut. Eram multumita de achizitia mea, de noua casa, de noul job. Acestea imi completeau perfect viata. Zaream luminita de la capatul labirintului. Asus K73TA cu Platforma Llano de la AMD, un prieten care nu iti insala asteptarile.

Superblog 2011 – Etapa 18

Lasă un răspuns

