Lumea mea e simpla…

…about me

Armamentul multimedia

pe 13 Noiembrie 2011

Afara minge. E feeric. Fulgii de zapada danseaza ca intr-o hora a veseliei. E semn ca se apropie Craciunul. Nimic nu se compara cu bucuria pe care o ai in suflet cand adulmeci mirosul de cozonac, proaspat scos din cuptor. Magia sarbatorilor de iarna ne cuprinde si ne apropie. In seara aceasta vreau sa fiu alaturi de Luiza. Ne stim de mici. Am mers impreuna de scoala, la absolvire, mi-a fost alaturi la reusite, la esecuri… Pe urma am ales drumuri diferite. Acum este membra a Filarmonicii din Pitesti. Ca in fiecare an, are concert si stiu cat de mult se pregateste. Visul ei este de a fi in componenta Orchestrei Filarmonice din Viena. Un vis maret, dar eu am incredere in ea.

Pana la concert nu mai erau decat doua ore. Speram sa ajung putin mai devreme pentru a-i ura succes.  Lucru care mi-a fost imposibil din cauza traficului. I-am trimis un mesaj urandu-i succes si ca o astept dupa concert. Stiam cat e agitata e inainte de a intra pe scena. Am ramas surprinsa cand am vazut ca mi-a raspuns: Sa ne vedem cu bine prietena draga.

Concertul a fost extrem de frumos. Ceea ce am simtit a fost o emotie de la prima nota si pana la final. O urmarisem cu atentie si ii observasem broboanele de sudoare care se scurgeau de pe fruntea ei. Mi-a adus aminte de concertul de Anul Nou de la Viena 2009. Acolo biletele se dau prin tragere la sorti. Pasii mei se indreptau acum catre cabina ei. Cu greu mi-au dat voie sa intru la ea. Mirarea mea a fost imensa sa o vad intinsa pe o canapea cu o perfuzie atasata de mana. M-a luat de mana si mi-a spus: Multumesc. A inchis ochii si.. a plecat. Zilele ce au urmat au fost au fost oribile. Imi luasem concediu si ma inchisesem in casa, telefonul era inchis, email-ul nu il mai verificam. Nu puteam sa accept ca ea a plecat.

Craciunul batea la usa, iar eu nu vroiam sa vad pe nimeni. Horn la casa nu aveam, usa era inchisa, deci nici Mos Craciun nu putea sa ajunga la mine. In timp ce patrulam prin casa am vazut un bilet bagat pe sub usa. Luiza nu ar fi vrut sa te vada asa. Semnat Mos Craciun. M-am asezat pe scaun si cu el in mana am ramas asa pana am auzit un ciocanit la usa. M-am dus, parca hipnotizata, sa deschid, si .. erau colegii de birou. Stiau motivul concediului meu si venisera sa imi ridice moralul si sa-mi aduca un cadou de la Mos Craciun. Au zis ca l-a lasat la birou ca nu i-a deschis nimeni acasa.

Am acceptat tacit cadoul si l-am deschis. Surprinderea mea a fost mare. Cuvinte sa le multumesc, nu aveam. Primisem un sistem multimedia performant, sistemul audio Asus Xonar Essence One. Pe Luiza o cunosteau si ei si adesea ne auzisera vorbind de acest sistem, ca are iesiri RCA stereo, amplificator de casti integrat, op-amp-uri pe sokets si DAC-chip-uri high-end de la BurrBrown. Ne placea si designul avand carcasa realizata integral din aluminiu. Tigrul Qing se incadra perfect in peisaj. Essence este un sistem produs pentru adevaratii audiofili ca mine, ca … ea. Mi-a placut de prima data cand l-am vazut intr-un magazin de electronice ca se monteaza destul de usor boxele. M-am dus si am luat CD-ul cu ultimul ei concert. Sunetele erau redate extrem de bine. Simteam cum ma patrunde muzica ei. Execeleaza la capitolul bas, iubitul meu il va adora. Acesta era acum gandul meu acum.

Dupa ce am admirat indelung acest sistem, am observat o cutie mai mica. Era o pereche de casti  Asus R.O.G. Vulcan Pro Gaming. S-au scuzat ca nu sunt speciale pentru muzica, dar ofera senzatia de intimiditate datoriza izolarii fonice. Asta ca sa nu trezesc vecinii in miez de noapte.

Superblog 2011 – Etapa 19

update: 85 puncte

Lasă un răspuns

