Lumea mea e simpla…

…about me

Need for Speed: ProStreet (PSP)

pe 16 Noiembrie 2011

De cateva luni bune, acest joc este in posesia mea. Eu nu am PSP si tocmai pentru asta vreau ca acest joc sa ajunga la cineva care are. Produsul este sigilat si pot sa-l predau personal in Pitesti. Pentru restu prin Posta Romana, pe cheltuiala mea. Daca vor prin curier, pe a lor.

Luna cadourilor nu a venit, asa ca eu il dau la pretul de 30 lei.

Il dau si la schimb daca sunt de acord cu produsele propuse.

Lasă un răspuns

