Lumea mea e simpla…

…about me

Routerul nano BR-6258n

pe 18 Noiembrie 2011

Iubirea trebuie invatata, incercata si experimentata. Acestea au fost ultimile cuvinte pe care mi le-a spus pe patul de spital. Destinul lui fusese frant de o clipa de neatentie.  De la plecarea lui au trecut destui ani, dar iata ca aseara am visat un perete pe care erau scrise aceste cuvinte. Zorii zilei m-au gasit privind pe geam. Un zambet, cam tamp, si-a facut aparitia pe fata mea si am plecat cu el  catre birou.

Colegii observasera schimbarea mea, dar stiau ca nu imi place sa le vorbesc prea mult despre viata mea privata. In jurul pranzului, am primit un telefon de la sefu’. Ne anunta ca neindemanarea ia pus capac. Cutitul ii alunecase si se alesese cu o plaga de toata frumusetea. Inainte de a inchide telefonul mi-a spus ca putem sa plecam azi de la birou putin mai devreme, dar maine (Vineri) sa il tinem cu curent cu tot ce se intampla in firma.

In 5 minute i-am chemat pe toti in sala de sedinte pentru a le da vestea. Pe fata unora se citea ingrijorarea, pe altele din contra, dar linistea domnea in sala. Khryss a venit cu o propunere. De ce nu am ramane azi, chiar si dupa program si sa terminam tot ce avem de facut si sa plecam de maine la munte? Pensiunea unde vom sta are internet si asa ii vom transmite lu’ sefu informatii. Toata lumea a fost de acord si ne-am pus pe terminat proiectele incepute.

A doua zi ne-am intalnit la firma pentru a pleca la munte. Fiecare ne luasem laptopurile cu noi, cel putin asa fusese intelegerea. Toate au fost bune si frumoase pana cand am ajuns la pensiune si am gasit ca nu au decat un singur cablu de internet. Sa vezi panica pe noi, incepusem sa ne certam, tipam unul la altul, eram isterici ce mai, numai Khryss statea intr-un colt si nu spunea nimic, se uita la noi si din cand  in cand se inchina. Gestul lui ne-a atras atentia si nu stiam cum de putea sa stea asa de calm. Cand a vazut ca toti ochii sunt atintiti asupra lui ne-a aratat o jucarie mica si rosie. Ne-a explicat ca este Routerul nano BR-6258n de la Edimax si poate fi folosit ca router sau ca adaptor wireless, dar cel mai important este faptul ca ajunge la 150Mbps. Rand pe rand am studiat acest nano-router. Mie era sa imi scape printre degete de mic ce e. Zambetul ne revenise pe buze, chiar radeam de momentul nostru de isterie. Khryss se dotate cu acesta minune pentru ca laptopul sau cedase acum doua zile si nu avea la el decat tableta. Stia ca pensiunea are internet, dar nu stia daca e si wireless. Sefului ii trimiteam diferite mesaje, cu ceea ce facusem noi ieri dupa program. Radeam de aceasta situatie. Pana la 16:00 i-am trimis diferite mesaje, pe urma am inchis tot si ne-am vazut de gratarele noastre.

Multumesc Edimax, multumesc Khryss pentru aceasta excursie.

Superblog 2011 – Etapa 21

Lasă un răspuns

