Lumea mea e simpla…

…about me

Moda

pe 20 Noiembrie 2011

Cuvantul moda ma duce cu gandul la Paris, numita si capitala modei. Am citit multe articole , comentarii despre acest lucru si vroiam sa vad daca e sau nu asa, din punctul meu de vedere. Anul acesta am fost invitata sa imi petrec concediul la Paris. M-am bucurat ca am avut timp sa vizitez si obiective turistice dar si magazinele lor. Primul lucru pe care il aveam in minte, indiferent de locul unde ma aflam, era sa observ cum sunt oamenii imbracati. Conlcuzia la care am ajuns este ca parizienii poarta hainele cu multa atitudine. Nu le este frica sa incerce diferite combinatii. Padure fara uscaturi nu exista, am vazut si acolo destule greseli vestimentare. M-am oprit in fata multor haine, dar inevitabil calculam pretul in lei asa ca de cele mai multe ori le puneam la loc. Totusi nu am putut renunta la o geaca de la Zara si la ghetutele de la C&A.

Restul lucrurilor aveam sa mi le cumpar din tara. Nu tin sa imi cumpar haine numai de firma pentru ca stiu ca o parte din pret reprezinta brandul. Indiferent de numele firmei, intotdeauna ma uit la calitatea materialului, la compozitie dar si la cusaturi daca sunt bine finisate. Compozitia materialului trebuie sa fie predominant bumbac. Mama a lucrat cand la tricotaje cand la croitorie, astfel am invatat de la ea sa imi dau seama din ce material este produsul doar atingandu-l.

Preferintele mele vestimentare sunt greu de definit, asta pentru ca am un stil propriu. Ma imbrac cu ce imi sta bine, cu haine confortabile. Nu ma duc niciodata sa imi cumpar ceva in mod intentionat. De cate ori am facut asta, nu am gasit ceea ce cautam si de nervi imi luam ceva la intamplare. Nu era cea mai buna decizie de cele mai multe ori. Sambata ma voi duce la real,- Hypermarket sa-mi fac cumparaturile pentru urmatoarea saptamana. De fiecare data trec si pe la raionul de confectii. In principiu trec sa-mi clatesc ochii. Ordinea in raioane imi deschide apetitul pentru let’s do shopping. Adevarul e ca e greu sa pleci de acolo fara sa iti cumperi macar un articol. Raportul dintre calitate si pret este invers proportional. Produsele nu sunt inghesuite incat pot fi cu usurinta studiate, iar gama de modele, de marimi, de culori, de materiale este destul de mare. Imaginea raionului de confectii, per ansamblu, este una care iti da o stare de beatitudine. Aceste lucruri te fac sa revii, la acest raion, ori de cate ori ajungi acolo.

Shoppingul ma relaxeaza. Daca vreau sa imi cumpar ceva pentru un eveniment anume atunci prefer sa colind galeriile comerciale, de la noi sau de la altii. Daca nimeresc sa fie si perioada reducerilor (ianuarie, iunie) cu atat mai bine. Pentru celelalte ocazii, prima oprire este hipermarket, adica in fiecare weekend. Preturile sunt pe masura buzunarului meu de bugetar. M-am uitat acum pe noul catalog de iarna si am gasit o camasa si o jacheta tare dragute. Am vazut si cateva articole gata combinate ideale pentru birou. In general cumpar pentru mine sau pentru o alta persoana care merge cu mine. Motivul e simplu. Articolele vestimentare pot ajunge foarte usor in categoria cadouri nereusite. Cred ca izvorul acestei idei este in copilaria mea cand primeam haine de ziua mea si apoi zaceau in sifonier.

Maine, 21 Noiembrie, este Intrarea in Biserica a Maicii Domnului, pe mine ma cheama si Maria, asa ca va spun cu mana pe inima ca nu am cumparat pana acum decat sosete. In schimb camasa si jacheta de care va spuneam mai sus, din urmatorul salariu o sa dau o fuga sa mi le iau. Sper sa le mai gasesc pe stoc, pana atunci.

  Trei poze, trei tinute preferate pentru birou. Sursa poze catalog toamna si iarna real,- Hypermarket .

Superblog 2011 – Etapa 22

Lasă un răspuns

