Lumea mea e simpla…

…about me

Zenbook

pe 21 Noiembrie 2011

Zilele trecute mi s-a intamplat sa ma emotioneze un film pana la lacrimi. Lacrimile mi-au inundat ochii cand o fetita de la un orfelinat, de 9 ani a spus: Daca o vezi pe mama, spune-i sa vina sa ma vada. Vreau sa-i sarut mainile cu care ma mangaia cand eram mica. De-a lungul anilor am cunoscut multi copii din orfelinate. Durerea lor cea mai mare este in suflet. Zorii zilei m-au gasit privind pe geam. Afara totul era intr-un echilibru perfect. Echilibrul meu insa fusese dat peste cap. Pana acum, cand mai pateam asa ma duceam la Notre Dame. Dupa cateva ore petrecute acolo eram ca noua. Acum in schimb aveam nevoie de ceva mai aparte. Dupa cateva cautari, am gasit ce imi trebuie: Zenbook si nu puteam sa il aduc in acest loc incarcat cu energii negative. Notre Dame de Re era locul care ne va intampina cu mare drag.

Ajunsi acolo intreaga fiinta era concentrata si nimic nu parea a-mi perturba linistea. Armonia plutea la tot pasul. Simteam ca pentru prima data m-am cufundat intr-o lume calda si ideala. Zenbook imi inspira aceasta stare. El care era ultra-usor, ultra-subtire era si ultra-puternic. Puterea acestui adevarat Zen se datora procesorului Intel Core i5 respectiv i7, din a doua generatie. Capacitatea lui rapida de reactie imi oferea o experienta completa si satisfacatoare.

Echilibrul meu interior era pe calea cea buna. Frumusetea acestui loc alaturi de tehnologia de ultima generatie Zenbook nu putea rezulta decat echilibrul frumusetii,  al solidaritatii si al stabilitatii. Adoram faptul ca Zenbook imi raspundea aproape instant avand functia instant-on, timpul de raspuns fiind doar de 2 secunde. In orice moment, in orice loc el era perfect lucid, rabdator iar puterea lui de concentrare ma uimea.

Razele  de soare ce ating cu grija panourile argntii din aluminiu polizat redau acele cercuri concentrice care imi gadila simturile. Pentru mine, ca si pentru tine, sunt importante aceste simturi, ele imi spun cine sunt. Daca stilul meu de viata ma duce pe un drum in graba, Zenbook m-ar astepta cu toate aplcatiile pe care eu le-am deschis pana la 2 saptamani. Cum sa nu il iubesti? E tare frumos cand te intorci acasa si gasesti pe cineva care te asteapta si care se trezeste doar la o atingere.

In acest loc, departe de orice locuinta, am simtit nevoia de a asculta ceva. De cateva zile ma delectam cu muzica lui Alice Muller. Simteam ca doar ascultand aceasta muzica, pot sa alin putin din suferinta acestei violoniste de aur. Zenbook dispunea de SonicMaster si facea ca ecourile acestei muzici sa rasune in intreaga regiune la La Flotte.

Notre Dame de Re este situat intr-o zona unde nu este curent. Ma simteam bine acolo, imi placea sa privesc oceanul din acel loc si ramasitele acestei manastiri din secolul al XII-lea ma fascinau. Zenbook m-a inteles perfect. El utilizeaza tehnologia Super Hybrid Engine II care ii conserva energia intr-un mod extrem de inteligent si ii ofera o autonomie cu 25% mai mare decat alte ultra-book-uri.

Eu si Zenbook facem o echipa buna. Eu il plimb prin locuri mai putin promovate de agentiile de turism, el are grija de linistea mea interioara. Pot sa ii spun dragoste la prima vedere.

Superblog 2011 – Etapa 23

Lasă un răspuns

