Lumea mea e simpla…

…about me

Cadoul de Craciun IDEAL

pe 25 Noiembrie 2011

Craciunul este aceea sarbatoare magica ce mi-a luminat copilaria, mi-a impodobit casa si sufletul mi l-a inobilat. Cand eram eu mica o priveam pe mama cum ne pregatea toate bunatatiile si adoram acel miros de brad care se impletea cu al cozonacului si cu al vinului fiert cu scortisoara. Craciunul era una din putine ocazii cand ne strangeam cu totii cu totii laolalta si abia asteptam sa plecam la colindat. Covrigi si mere, asta primeam si nu ne doream nimic mai mult. Noaptea Craciunului ne prindeam ascultand colinde. A doua zi, dadeam trezire in toata casa, ca sa desfacem cadourile frumos impachetate de sub brad.

Imi aduc aminte cu cata grija ma imbraca mama cand plecam la sanius: 2 perechi de pantaloni, 2 perechi de sosete, 2 bluze si un pulover, fular, manusi, caciula.. un adevarat arsenal. Abia asteptam sa urc dealu si sa pun sania in fuctiune. Dupa cateva ture cu sania cu prietenii, ne retrageam de pe partie si construiam cazemate. Batalia cu bulgari se termina cu cate un frecus de caciula. Finalul serii ne prindeam cand lucram la omul de zapada.

Magia Craciunului avea sa dispara din sufletul meu o data cu plecara parintlor mei. Un accident de masina produs din vina lui copil de 19 ani care gonea cu o viteza incredibila dupa ce consumase destul de mult alcool. De atunci nu am mai impodobit bradul de Craciun, nu am mai plecat la colindat. Prima mea relatie s-a incheiat din cauza ca eu refuzam orice iesire din casa. Nici pasiunea mea pentru motociclete nu-mi mai trezea interes. El avea motor si de cate ori il vedeam cu el, imi aduceam aminte de accidentul parintilor. Ani de zile nu am facut nimic de Craciun decat am vizionat filme. Cand credeam ca m-am obijnit sa ii vad pe ceilalti ca se pregatesc sa primeasca Craciunul cum se cuvine, a aparut in viata mea, el, acelasi el. Acum era elegant, stilat, enama un parfum discret, renuntase la plete, la geaca de motor, nu mai enama a .. tutun.

El a fost cel care m-a facut sa simt spiritul Craciunului ca atunci cand eram mica. Pentru acest lucru, trebuie sa-i multumesc si cum altfel decat printr-un cadou ca tot se apropie Craciunul. Intre timp aflasem ca o noua motocicleta se odihneste, pana la primavara, in garaj. Nu putea sa renunte definitiv la ea. Am stat mult timp sa ma gandesc ce as putea sa ii cumpar. Era elegant, stilat dar era si nebun si patimas. Doua extreme in aceasi persoana. Trebuia sa impac si capra si varza. Cautarile mele pe internet s-au oprit cand am dat de Business Desk Professional. Un set perfect pentru biroul sau, stiam cat de mult tine la ordine si cat de mult ii place sa aiba totul la indemana. Acel glob pamanesc avea, in schimb, menirea de a-i amintii de pasiunea sa, ca doar ii place sa plece cu motocicleta in concediu. Sa nu va ganditi ca pleaca doar cu motocicleta si conduce mii de kilometrii. Nu. O urca in dubita si apoi pe aici ti-e drumul. Ii place sa explorere noile locatii cu ajutorul ei.

Masa de Craciun o vom lua cu parintii lui. In momentul in care vom ajunge acasa, ne vom aseza in fololiile din fata semineului si ne vom rasfata cu Sampania Moet&Chandon servita in pahare de cristal Vileroy&Boch (Set Sophisticated Class). Este o sampanie pe masura personalitatii lui si asta datorita celor trei soiuri de struguri. Cea mai buna caracterizare a acestei bauturi este cea facuta  de Frederic Cumenal, presedintele Moet & Chandon Champagnes „Sampania este elitista. Tine foarte mult de statut”.

sursa poza: http://mykeepon.com/

A treia parte a cadoului o reprezinta un robotel mai ciudat – my keepon. Acest robotel ii va aminti de mine, fiindca eu si robotul avea in comun aceasi pasiune. In dans m-am regasit dupa moartea parintilor. Simteam ca doar asa pot sa fiu alaturi de ei.

Acesta este cadou de Craciun IDEAL in conceptia mea, o parte sa-l defineasca pe el, una pe amandoi si una pe mine. Sper sa nu dau gres. La Borealy am gasit Cadouri de Craciun elegante, ideale pentru a le darui celor dragi.

Superblog 2011 – Etapa 26

Lasă un răspuns

