Lumea mea e simpla…

…about me

Cadoul ASUS

pe 27 Noiembrie 2011

In urma cu multi ani, primul strat de zapada il aveam de la sfarsitul toamnei. Inca port in suflet o intamplare de acum 10 ani. Dupa ce am vazut ca s-a asternut primul strat de zapada, am iesit cu totii afara si a urmat o bataie cu bulgari pe cinste. Acum mi-as dorii sa ne mai strangem asa, dar unii au plecat demult din tara si nici zapada nu se mai asterne ca atunci. Am observat ca zapada nu mai este bine primita in suflete oamenilor. Spun acest lucru cu nostalgie si cu tristete in suflet. Imi sterg lacrima din coltul ochiului, pentru ca tema pe care trebuie sa o abordez azi sunt cadourile.

Se spune ca femeile cheltuiesc mult la shopping. Lucru care este adevarat, dar ele investesc in imaginea lor, a sotului, a copilului, a mamei si chiar a soacrei (lista este lunga, eu am ales doar cateva exemple). Si uite asa capata femeile eticheta de cheltuitoare. Zilele trecute am cautat cadoul ideal pentru cel cu care imi impart bucuriile, durerile si necazurile. Azi un elf (a se citii SuperBlog 2011) mi-a batut la usa. Mi-a spus ca pot sa aleg orice cadou vreau de la ASUS pentru o persoana draga mie. Acum eu aveam de ales intre prieten si nepot. Parerea mea ca ASUS produce jucarii pentru oameni mari. Plecand de la acest gand, nu puteam alege decat tot jumatatea mea.

Imi placea la el linstea pe care o enama o data cu acel parfum discret pe care-l foloseste. Stia sa gaseasca un echilibru intre cele doua extreme ale sale, eleganta si stil pe de o parte si pe de alta parte iubirea lui patimasa si pentru viteza. In ultimii ani, munca de birou castigase teren. Ii placea ceea ce facea la birou, dar avea si momente cand vroia putin timp pentru el. In afara de aceasta liniste a lui, imi placea ca avea grija de el si ca isi lucrase trupul cu mare grija. Senzatia pe care mi-o dadea era de putere, ma simteam protejata cu el.

Amestecand aceste ingrediente, rezultatul nu putea sa fie altul decat Zenbook. Viteza cu care ruleaza acest laptop ii va aduce aminte, cu siguranta, de motocicleta care sta cuminte in garaj. Desi este ultra-subtire este si ultra-puternic, aici ii seamana perfect. Puterea laptopului vine de la procesorul cu care a fost inzestrat. In momentele in care va dorii sa aiba o pauza pentru el si seful sa nu stie, va deschide acest laptop si il va butona linistit. In rest il poate ascunde (de sefu’) printre dosare, doar are dimensiunile si greutatea unui dosar cu acte. Autonomia lui Zenbook ii va fi aliat, nu il va da de gol in fata sefului. Autonomia lui este cu 25% mai mare decat alte ultra-book-uri.

Detalii tehnice exacte elfului nu trebuie sa-i dau. Doar el mi-a facut cunostiinta cu acest Zen.. book. Sunt multumita de alegerea mea si consider ca i se va potrivii ca o manusa. Elful trebuie doar sa dea comanda la Azerty. Aici am gasit cel mai mic pret. De pe acest site mi-am achizitionat, anul trecut, laptopul pentru mine.

Sper ca fiecare copil, mic sau mare, sa primeasca ce isi doreste de Craciun.

Superblog 2011 – Etapa 28

Lasă un răspuns

