Lumea mea e simpla…

…about me

Organizatori

pe 29 Noiembrie 2011

Iata ca am ajuns la ultima proba de la SuperBlog. Sincer va spun ca as mai fi vrut etape. Serios. Anul trecut au fost 42, nu? Stiam ca in fiecare zi, de luni pana vineri aparea o proba. Abia asteptam sa vad noua proba. Asa sa intrii si sa vezi daca azi o fi tema noua sau nu – e cam aiurea. Da senzatia ca totul e neorganizat.

Regula cu 300 – 600 de cuvinte. In regulament nu scrie ca este o regula orientativa, pe care o poti calca in picioare. In momentul in care pun textul in contul de SuperBlog sa nu accepte (maxim) decat 660 cuvinte sau ce limita o sa aveti in viitor. Am vazut texte kilometrice si altii isi taiau articolele pentru a respecta regulamentul. Nu prea e corect.

Partea cu depunctarea mi se pare ok. 1 punct pe zi. Daca sponsorul depaseste perioada in care trebuie sa dea notele atunci se amana depunctarea cu cate zile a intarziat si el. Daca tot am adus aminte de sponsori, vreau sa imi exprim dezamagirea in sistemul lor de punctare. Anul acesta am facut un experiment. Pentru articolele mele stau cateva ore, pentru ca IT-ul e total paralel cu mine. Eu nici Windows nu stiu sa-mi instalez. Pentru a intelege cat de cat ce face acel produs citesc multe articole. Pe urma construiesc o poveste si incerc sa ma limitez la 600 cuvinte. O prietena a vrut sa renunte la a mai scrie si am rugat-o sa ma lase pe mine sa pun un articol la ea. In 15 minute articolul ei era gata si avea doar limita inferioara de cuvinte. Nu erau decat cateva date tehnice insirate si rezultatul a fost ca ambele articole au acelasi punctaj. Nu am mai pus si alte articole, deja eram dezamagita. Inteleg ca nu se poate face un tabel de punctaj bine pus la punct, dar mi-ar placea sa gasesc un comentariu de la sponsor, in care sa-mi spuna unde am gresit, unde trebuia sa mai lucrez.

Am fost dezamagita la proba cu Aventuria, cand am auzit la radio ca el cauta locuri pentru a-si trimite clientii. Nu a scris nimic ca ar dorii asa ceva. Daca asta urmarea, consider ca trebuia sa fim informati. Criteriile erau cu totul altele. Exemple as putea sa mai dau, dar am nemultumirele astea pentru mine. Nu depun contestatii pentru ca nu cred in ele. Imi doresc doar enunturi mai clare si daca omit ceva in enunt sa-si asume greseala. Nu mi-a placut la tema cu tableta din carte / film, ca la 4 – 5 zile sa aduca completari. Multe articole erau deja trimise. Cand se dau puncte suplimentare, cum s-a dat la aceasta tema, sa le stim si noi: cui si mai ales de ce. Cand ne pun pe noi sa scriem cea mai veche mentiune a unei tablete, se presupune ca ei stiu raspunsul. La terminarea celor 7 zile , sa revina si cu raspunsul.

Am adus aminte de aceste 7 zile, nu am inteles de sponsori au 14 zile de corectat, tinand cont ca anul trecut au avut 3 zile. Eram tinuti in priza asteptand notele de la ei. Asa dureaza si 3 saptamani sa aflam un punctaj si se intampla ca acum. Se termina probele si abia avem putin peste jumatate. Noi avem 7 zile, ei la fel. Chiar si astea 7 zile mi se par multe. In sufletul meu a ramas editia de anul trecut, cu timp mai scurt, cu teme mai multe.

Acum doi ani nu se putea acorda acelasi punctaj la doua bloguri. Anul trecut a fost ca anul acesta. Stiu ca acelasi punctaj il intalneai la 5 bloguri, plus sau minus 2. Anul acesta,am vazut acelasi punctaj si la 50 de bloguri. Chiar toate au aceasi calitate? Mi se pare tras de par. Prefer sa revin la faza cu note diferite, decat sa mai vad bloguri, atat de multe, cu aceasi nota.

Daca tot se anuta asa greu notele, mi-ar placea sa gasesc pe prima pagina un articol in care sa fim anuntati. Nu cred ca va ajuta cu ceva, ca zeci de bloggeri dau zeci de F5 ca sa vada daca s-a adaugat ceva.

Am si o parte buna de spun. Sper deosebire de anul trecut, cand se puneau notele, se puneau la toti, nu la jumatate ca apoi sa nu mai stii care e locul tau in clasament.

De la locul 15 pana la 40 sunt multe locuri. Nu mi se pare corect ca unul care iese de exemplu pe locul 14  sau 15 sa ia acelasi voucher ca unul care iese pe locul 38 , 39 sau 40. Intre munca pe care au depus-o, este o mare diferenta. Din 10 in 10 ar fi ideal.

Ar mai fii de scris, de spus, dar ma aveti si alte articole de citit, nu?

Organizatori: pcnews si SwissPlan.biz

Superblog 2011 – Etapa 33

One response to “Organizatori

Lasă un răspuns

