Lumea mea e simpla…

…about me

Parteneri media

pe 29 Noiembrie 2011

SuperBlogul 2011 aproape-i gata. Fara parteneri media acest concurs nu ar avea succesul pe care-l are azi. Trebuie sa amintesc ca este primul an in care termina mai multi bloggeri decat numarul de premii.

Parteneri media: TVR – Zon@ IT, RadioLynx, Connect, Photo Magazine, 121.ro, MediaLOOK, PRwave, MoneyWatch.ro, Obisnuit.eu, LexaVerzes.ro

LexaVerzes.ro – un blogger cu vechime in SuperBlog ca participant. Ca a acceptat sa fie dincolo de baricada, nu m-a mirat deloc. Din contra. Acum 2 zile i-am vizitat blogul si am gasit un articol extrem de interesant. Este despre aceasta competitie si observa lucrurile extrem de bine. Sfaturile ei sunt de pus.. pe blog. Tine-o tot asa Lexa.

Obisnuit.eu – a castigat anul trecut SuperBlog 2010. Stie sa raspunda cu diplomatie la orice provocare. Casa noua am vazut ca si-a luat. Mai lipseste sa se angajeze in domeniul lui preferat cu avioane. Sa speram ca nu va renunta la blog niciodata.

MoneyWatch.ro – lumea afacerilor, a banilor i se potriveste ca o manusa. Anul trecut a scris cateva randuri despre mine, cand a facut un articol despre cei care au terminat SuperBlog 2010. Intervine intr-un mod elegant cand apar comentarii rautacioase la SuperBlog.

PRwave – cand eram in facultate aveam un curs despre comunicare, relatii publice, PR. Cautand mai multe informatii am dat de acest site. Pentru cei care vor o cariera in PR le recomand acest site, au ce invata din articolele lor. Cu putin noroc se pot alege si cu carti din domeniu. Au periodic concursuri.

MediaLOOK – se ocupa cu redactarea, publicarea si distribuirea comunicatelor de presa. Monitorizeaza articolele publicate in print dar si in online. Invit jurnalistii sa frectenteze acest site, vor avea informatii suplimentare asociate comunicatelor de presa. Ce anume va las sa descoperiti.

121.ro – aici este comunitatea femeilor senzationale. Pe acest site gasiti informatii despre familie, monden, sanatate, dieta, moderatie, wellness, cariera, spiritualitate. Ofera mereu mici cadouri femeilor ( si nu numai ) prin concursurile lor.

Photo Magazine – este o revista care se adreseaza pasionatilor de fotografie. Si amatorii si profesionistii se bucura la fel de pozele si articole din revista. Fotografia saptamanii promoveaza talente.

Connect – aceasta revista publica informatii despre laptopuri, GPS-uri, jocuri, telefonie si lista poate continua. Este cea mai mare revista de telecomunicatii din Europa. Cu asta cred ca am spus scris totul.

RadioLynx – imi place ca pot vedea ce se intampla in studio cand sunt emisiuni in direct. Imi e dor de perioada cand stateam cu orele intr-un studio de radio. Este o atmosfera care nu se uita. Paleta de muzica aleasa este mare, de aceea si popularitatea lor este in continua crestere.

TVR – Zon@ IT – ma bucur ca i-am regasit si anul acesta alaturi de SuperBlog. Cele mai noi aparitii din IT (hardware, software si gadgeturi), aici le gasesti.  Din cand in cand prezinta si jocurile cele mai noi pentru PC cat si pentru console.

Pe final, va spun ca mi-a placea sa regasesc printre parteneri media si pe lagrimme.blogspot.com dar si pe http://octocat.org/. Experienta lor va fi bine primita de bloggeri incepatori.

Superblog 2011 – Etapa 32

Lasă un răspuns

