Lumea mea e simpla…

…about me

Deviceurile si cartile unui blogger

pe 18 Decembrie 2011

Acum ceva timp am cunoscut-o pe Anca. Ea are un vis maret. Fata de alte fete de varsta ei, in loc sa iasa prin cluburi, ea isi doreste sa scrie o carte. Inainte de a se apuca efectiv de scris, citeste foarte foarte multe carti. O vizitez de cate ori pot, ca la un suc abia iese. Unde isi tine cartile, nu stiu. Este foarte secretoasa in privinta cartilor pe care le citeste. Eu, ca o pisicuta curioasa, nu pot sa ma abtin si sa nu trag cu ochiul. Dar, unde sa ma uit?

Vizitele mele la ea s-au inmultit si pana la urma i-am spus de curiozitatea mea. Reactia ei a fost una .. amuzanta. A inceput sa rada si a spus ca a incetat cu cartile clasice. I s-a luat sa piarda ore in sir cu stersul lor de praf. Acum cartile ei sunt atat de subtiri inca nu se mai chinuie cu caratul lor. Toate cartile ei au maxim 4 kg. Chiar daca are o carte sau zece. Asta a fost explicatia ei si eu ma uitam mai ceva ca magarul la porta noua. M-a lasat cateva secunde asa si apoi mi-a spus ca le citeste pe laptop, pdf-ul a devenit prietenul ei de nedespartit. Pe laptop are o biblioteca impresionanta si orice biblioteca judeteana ar fi indivioasa pe colectia ei.

Momentan le citeste pe laptop, dar isi doreste enorm o tableta si mai ales un Ebook. Primele carti in format electronic si le-a luat de pe diferite site-uri- free, acum a inceput sa si le cumpere.

Anca acum e ocupata cu scrisul, cartea ei o scrie pe… blog ( original, nu?) altfel ar participa si ea la haotik.ro .

Lasă un răspuns

