Lumea mea e simpla…

…about me

Sustin pe…

pe 19 Decembrie 2011

Competitia Blogwars 2011 se apropie de sfarsit. Ce presupune acest razboi nu este cazul sa explic eu aici. Azi, acum, trebuie sa imi aleg.. castigatorul. Pentru mine cel care a castigat este Soacra. Lupta intre cei doi a fost extrem de stransa.

L-am ales pe el pentru ca stilul sau umoristic a fost cel m-a cucerit. In afara de stil. niciodata nu am lasat un articol de al lui, pana nu l-am citit pana la capat. In cazul lui Alter-Ego mi s-a mai intamplat. Atunci cand ma apuc sa citesc un articol ma uit la lungimea lui. E la fel ca si in cazul une carti. Ma uit sa vad cate pagini are. Apoi ma apuc sa citesc articolul. Daca e potrivit de lungime, are toate sansele sa parcurg cu atentie fiecare rand. Am intalnit teste extrem de lungi, care intr-un moment m-au pierdut. Acesta este riscul unui articol extrem de lung.

Articolele lui au fost intotdeauna pe teme, extrem de bine documentate si intotdeauna intelegeam esenta. Informatiile oferte de el erau pe intelesul meu si sunt sigura ca pe intelesul multor persoane, altfel nu ar fi ajuns pana aici. Stiu ca asta poate sa fie si in cazul lui Alter-Ego, dar felul in care si-a prezentat informatiile mi-a placut mai mult. Si informatiile trebuie sa fie prezentate intr-o forma.. clara.

Soacra, felicitari. Ma bucur ca te-am cunoscut in off-line si ai stiut sa faci fata efortului de a ajunge aici chiar daca ai fost si plecat. Asta a dovedit ca indiferent de unde esti, poti sa iti faci temele la timp.

 

 

3 responses to “Sustin pe…

  1. Soacra spune:

    Ce pot să zic… Mulţumesc pentru apreciere… S

Lasă un răspuns

