Lumea mea e simpla…

…about me

Robo Stir

pe 24 Decembrie 2011

Azi am descoperit un robot extrem de interesant. Numele lui este Robo Stir. In aceasta perioada cand se pregatesc diferite bunatati, el este de mare ajutor in orice bucatarie. Eu l-am descoperit pe site-ul CeRecomand. Cel mai bine este sa intrat pe site-ul care sponsorizeaza acest concurs, pe TheGift.ro . Acolo este si un filmulet care va va impresiona.

Eu deja ma vad folosindu-l in bucatarie. Prima reteta unde l-as testa cred ca va fi la chiftelute marinate.

As fi o fericita daca as castiga acest concurs, daca as castiga robotul Robo Stir.

 

Lasă un răspuns

