Lumea mea e simpla…

…about me

Eu am votat, e randul tau.

pe 30 Ianuarie 2012
Autovot 2012
Am votat cele mai tari maşini
lansate în România în 2011

 

Maşini accesibile
car
Locul 1: Toyota Yaris
Locul 2: Ford Focus
Maşini premium
car
Locul 1: Audi A6
Locul 2: BMW Seria 6

 

Votează şi tuMai multe detalii pe Automarket
Automarket continua traditia si ne invita si anul acesta la concurs sa votam Masina Anului. Acestea sunt masinile votate de mine si sper sa se claseze cat mai sus.  Am dat curs invitatiei si m-am inscris si la concursul special pentru bloggeri.
O buna parte din masinile votate le-am testat si am ramas impresionate de ele. Despre restu am vazut cateva articole si cateva emisiuni in care erau prezentate si au castigat locurile respective – in inima mea. Nu voi da acum nume, va voi lasa sa va ganditi voi ce masini am testat si eu va invit sa participati si voi la aceasta noua provocare.
One response to “Eu am votat, e randul tau.

  1. […] 15. Cojo.ro 16. Ionuț Dragu 17. Soacra.eu 18. Eugen Luchianiuc 19. Cetele.info 20. Papen 21. Ana Maria Etichete: Automarket / Autovot / Autovot 2012 / bloggeri / […]

Lasă un răspuns

