Lumea mea e simpla…

…about me

Papucii ZorileStore

pe 13 Mai 2012

Stiu, nu aruncati cu pietre in mine, asta sunt eu, intarziata de cand ma stiu. Uff. Trebuie sa trec direct la subiect ca alta cale nu vad.
Papucii mei de la ZorileStore. Ii iubesc pur si simplu dar… Pana sa va scriu de acel dar sa explic. Imi place materialul, imi este buna marimea, imi place cum arata piciorul meu cu ei, lumea ma intreaba de unde ii am si ii admira si cu toate astea fericirea mea este umbrita. Imi este incomod sa merg cu el. Nu pot sa spun ca ma freaca undeva, dar tot imi sunt incomozi. Ca sa nu ii pun intr-un raft si sa uit de ei, i-am luat la birou. Acolo stau la calculator si merg foarte putin cu ei. Poate daca aveau o bareta pe glezna, lucrurile ar fi stat altfel. Oricum nefolositi nu vor sta si purtandu-i doar la birou.
Imi cer scuze pentru ca a durat atat si imi pare rau ca nu mai pot sa trimit parerea mea sponsorului.
Pe mine treb sa ma traga cineva de maneca, de data asta nu a avut cine si imi cer scuze pentru asta.

Lasă un răspuns

