Lumea mea e simpla…

…about me

Ecovio.ro

pe 7 Iunie 2012

Ecovio.ro a fost sponsorul unui concurs pe care eu l-am castigat. Trebuie sa imi aleg o apa florala si am ales-o pe cea de menta. Prima intrebare a mea, cand am intrat in posesia premiului a fost daca produseșe lor pot fi procurate si din magazin sau doar online. Raspunsul a fost doar de la ei, online. Inevitabil mi-am pus intrebarea de ce? Cand am ajuns acasa si prietenul meu s-a uitat pe produs si i sa parut cam suspect faptul ca nu scrie pe el testat dermatologic. A reusit sa imi insufle o teama de a testa produsul. Pentru ca acceptasem conditiile pune de organizator de a scrie despre produs dupa ce il folosesc, am inceput utilizarea lui. Din cauza aceasta am intarziat cu 6 zile de cand i-am spus sponsorului ca voi trimite randurile mele despre el.
Trecand peste introducerea mea, tin sa specific ca am folosit produsul o data pe zi, dimineata. Senzatia dupa pulverizare este una placuta. Mireasma este una discreta, personal mi-ar fi placut sa fie ceva mai accentuata. Ador menta. Dupa ce stropii dispareau imi lasa o senzatie placuta si parca tenul era mai catifelat. Recomand a se folosii acest produs vara, cand simti nevoia de revigorare. In ceea ce priveste acneea nu pot sa imi formulez inca opinie clara, dar semnele sunt unele benefice. Cosurile la inceput au stagnat, pe urma am observat ca sunt mai mici. Voi continua sa il folosesc pentru ca efectele, pe care le vad, ma bucura. Nu am inteles exact de ce trebuie sa tin produsul la 2 – 5 grade ( in frigider), pentru ca mi-ar fi placut sa il am in geanta, sa imi fie la indemana.
Mancarimi, intepaturi, alergii nu am avut, deci nu pot sa spun daca imi e util in aceste afectiuni. Eu m-am intrebat daca e vorba si de mancarimi provocate de insecte ( paienjeni, tantari). La prima intepatura (de tantar) imi voi da cu aceasta apa ca sa vad daca are efect.
Pretul produsului nu l-am stiut. Am gasit pe http://www.breslo.ro acest produs la 18 lei (unde mai primesti unul gratuit). Personal vara as da banii pe el, se merita. In anotimpul rece ma gandesc de 2 ori inainte de al achizitiona. Revigorarea pe care o produce o consider punctul lui forte, pe urma efectul lui asupra cosurilor. Nota mea pentru acest prdus este de 8 din 10.

Lasă un răspuns

