Lumea mea e simpla…

…about me

Rochie cu trandafiri

pe 17 Iunie 2012

Acum ceva timp m-am bucurat cand am aflat ca voi primii o rochie. Nu stiam care e, in joc fiind mai multe. Cea care mi-a revenit mie nu ma avantajeaza. Eu am picioarele groase si aceasta rochie mi le face si mai groase.
E noua nouta, are eticheta pe ea. Nu a fost imbracata niciodata. In magazin e 289 lei, acum o au la reducere, 239 lei. O dau la schimb, o vand. Persoanele care sunt interesate le astept cu un mesaj aici. Tin sa mentionez ca in realitatea nu este atat de aprinsa culoare. Poza este preluata de pe site, pot sa ii fac si eu una.

Marimea 36.

Lasă un răspuns

