Lumea mea e simpla…

…about me

Cum ti-ar place sa fii sedusa?

pe 22 Iunie 2012

Saptamana dupa saptamana am urmarit cu interes temele propuse de Danone Cremosso pentru Love Debates. Sunt foarte putine momente cand vorbesc / scriu despre mine, dar de data aceasta tema m-a provocat sedus.
Mister, pasiune, iubire, intelegere, suspans, provocare sunt principalele ingrediente ale seductiei care imi pun inima la mari incercari. Trebuie sa stie sa le impleteasca.
[…] Adolescenta mea a fost una cu totul aparte, trista dar fericita. Am fost considerata o ciudata, probabil mai sunt si azi persoane care ma considera asa. Sufeream tare mult, in tacere, cand vedeam ca sunt ocolita. Momentele mele preferate le aveam seara, cand la lumina lanernei, citeam fila dupa fila si ochii mi se umezeau. Sufeream si ma bucuram la aceasi intensiate ca personajele cartilor.
Aceste carti prafuite m-au invatat ca seductia nu are o reteta. Totul se inventeaza si se reinventeaza dupa om, suflet, placere: flori, plimbari sub clar de luna, cina romantica la apus pe faleza, bomboane frumos ambalate, biletele de dragoste ascunse in portofel, telefoane tarzii de noapte buna…
Imi plac aceste atentii, dar cel mai mult imi place modul cum mi le ofera. Misterul pe care il creaza in jurul lor ma seduce. Una e sa iti spuna „Ia si tu niste flori de la mine.” Altfel sta situatia cand te duce legata la ochi, pe un camp plin de flori si iti spune „Acest camp incearca sa egaleze frumusetea ta si eu am incercat-o prin acest buchet (moment in care scoate un buchet mic de flori salbatice frumos colorate).”
Seductia pentru mine este ca o mancare buna. Trebuie sa ai mare grija ce ingrediente pui in ea, trebui sa stii cum sa le asezi, ce ingredinete trebuie puse in fata. Finalul trebuie sa fie unul cat mai aproape de perfectiune, daca nu rezultatul se va apropia de proverbul „afara vopsit gardul, inauntru leopardul”, ceea ce va provoca dispret din partea mea.
Ingredientele iubirii trebuiesc calculate cu mare grija si schimbate. Nimeni nu isi doreste sa aiba parte de acelasi lucru in fiecare zi. Oricat de mult ti-ar placea, la un moment dat tot te vei plictisi de el si relatia va devenii una monotona.
Sunt sedusa de un barbat care ma priveste cum dorm, care imi vegheaza somnul atunci cand ma doare ceva, care imi incurajeaza actiunile, care nu il ia pe ”nu” in brate la primul lucru pe care nu l-a facut pana atunci.
Sunt sedusa de acel barbat care stie sa puna in orice lucru pe care il face pentru mine mister, pasiune, iubire, intelegere si suspans, iar rezultatul sa fie unul simplu si memorabil.
E o placere sa fi sedus/a. Te provoc.
Articolul participa la concursul Love Debates organizat de Danone Cremosso .

Lasă un răspuns

