Lumea mea e simpla…

…about me

GIVEAWAY parfumat

pe 1 Iulie 2012

Vrei sa adaugi un parfum colectiei tale de parfumuri? Sau poate vrei sa incerci un nou parfum ? Dar la el te-ai gandit? Ei bine, eu zilele trecute am trecut pe la fratele meu si am vazut pe biroul lui acest parfum si sticla era aproape goala. M-am gandit sa ii fac o surpriza si Sigina.ro ne ofera un giveaway parfumat. Eu sper sa fiu o norocoasa, acum soarta (aka random) imi va decide destinul.
Pentru detalii va invit sa intrati pe pagina ei.

Lasă un răspuns

