Lumea mea e simpla…

…about me

Mi-a purtat noroc

pe 15 Iulie 2012

Ce? Un comentariu.

M-am trezit si am gasit rodul unei munci minutioase. Ea de mine s-a lipit si nu a vrut sa plece pana nu s-a terminat. Aceasta munca este aurul comestibil care o data ajuns in corp ne umple de sanatate si de energie. Eu as putea sa imi scriu gandul dulce pe care il am acum dar ceva galben imi straluceste dintr+un borcan si sincer nu as vrea sa il las sa ma astepte. E prea mare ispita. Da, mierea este o adevarata ispita.

Acum astept sa vina norocul aka premiul.

Lasă un răspuns

