Lumea mea e simpla…

…about me

Black dress de la clothingloves.com

pe 21 Septembrie 2012

Simpla, eleganta, discreta, deosebita si stilata. Acestea sunt caracteristile pe care le vreau de la o rochie. Pentru mine simplitatea inseamna frumusete si vreau o simplitate care sa atraga atentia. Poate o sa spui ca ma contrazic singura, eu spun ca nu.
Vreau ca rochia pe care o aleg sa iti fie draga sa o privesti, astept de la ea sa ma intrebe lumea de unde am cumparat-o.
Cautarile mele pe site-ul clothingloves.com au durat ceva pentru ca mi-a fost greu sa ma opresc la una singura. Castigatoare a iesit rochia pe care o gasiti la link-ul urmator: aici.
Dincolo de designul ei este imposibil de remarcat pretul. La $16.59 nu gasesti cam nimic in magazinele romanesti si de ar fi sa gasesti ceva, cu siguranta nu imi va scoate acesta rochie de la suflet. Acum imi pun intrebarea: sa fie negru sau rosu ? Cred ca optez pentru negru, totusi, Tu ?
Picuri reci se izbesc de geamul meu, parca incearca sa imi atraga atentia, dar eu trebuie sa ii multumesc Adinei ca mi-a adus sub nas un magazin minunat.
PS: Am ales sa nu adaug foto aici pentru ca vreau sa vizitezi link-ul produsului doar daca ti-am trezit curiozitatea.

Lasă un răspuns

