Lumea mea e simpla…

…about me

Super Blog 2012

pe 30 Septembrie 2012

Am stat ceva timp si m-am gandit daca ma inscriu si anul acesta sau nu in aceasta competitie. Motivul ar fi plecarea a doi din sponsorii mei preferati. Regulamentul l-am studiat, unele lucruri s-au imbunatatit fata de anii precedenti si acest lucru m-a determinat sa ma inscriu in aceasta competitie. Cel mai mult mi-a placut ca nu mai suntem lasati sa asteptam zile / saptamani intregi pana primim punctele aferente fiecarei probe.
Tin sa va felicit pentru aceasta schimbare si pentru celelate pe care le voi scrie intr-un articol dup terminarea competitiei.
In mintea mea suna acum intrebarea… cum suna prima proba ? O zi placuta sa aveti, eu dau fuga sa imi beau lapticul ca raman fara el, am vazut niste soricei care se plimba pe langa el.
Super Blog 2012 – bun venit.

2 responses to “Super Blog 2012

  1. Salut si bine ai revenit printre participantii la SuperBlog! Iti multumim pentru inscriere si pentru aprecieri si te asteptam la start maine, 1 octombrie! Succes! 🙂
    Multumim si pentru aprecieri. Ne straduim sa facem competitia cat mai placuta pentru toti. Speram, cu ajutorul vostru, sa si reusim 🙂

Lasă un răspuns

