Lumea mea e simpla…

…about me

Etapa 1. Toyota Avensis, marca celor remarcabili

pe 8 Octombrie 2012

Cine sunt eu? Este o intrebare pe care nu mi-o pun prea des. De ar fi sa imi dau un raspuns, as spune ca sunt un cumul de factori, de decizii, de imprejurari, de sentimente, de multe alte lucruri la un loc, care mi s-au intamplat in ani de zile. Oamenii din jurul meu mi-au influentat viata, gandurile uneori in bine, uneori in rau. Prieteniile se leaga inca din primii pasi din viata. Doar cele adevarate rezista peste ani. Aceste prietenii adevarate poti sa le numeri pe degetele de la o mana. Anii au trecut, eu am crescut si am incercat sa adun in jurul meu oameni care imi sunt dragi, oameni care ma asculta atunci cand am nevoie si oameni care ma impulsioneaza sa duc lucrurile la bun sfarsit. In urma cu putin peste 5 ani m-am angajat la spital. In primele zile, saptamani am varsat mlte lacrimi amare. Acum am acolo persoane dragi care mi-au devenit .. a doua familie.
Personalitatea importanta din viata mea pe care eu o consider ca o masina Avensis i-ar pune in valoare calitatile care o fac remarcabila este seful meu, dr Stan Vasile, specializarea chirurgie – ortopedie pediatrica.
Pacientii de la spital au devenit cu timpul foarte extrem de pretentiosi si vor ca lucrurile sa se rezolve… ieri daca se poate. Sefu` a inteles foarte bine aceasta idee si tot timpul se perfectioneaza pentru a stii tot ce e nou in specializarea sa, pentru a nu isi pierde pacientii. Toyota Avensis face acelasi lucru si raspunde mereu la exigentele oamenilor, publicul tinta fiind din ce in ce mai mare.
Calitatea actului chirurgical trebuie sa fie foarte bine executat, cu materiale de cea mai buna calitate iar grija fata de pacient se va refecta in ochii pacientului. Pe cealalta parte Toyota detine materiale de o calitate superioara, designul ei este unu impecabil, tehnologia cu care este dotata este extrem de prietenoasa cu mediul inconjurator.

Sefu la volanul unei Toyota Avensis se va bucura si se va relaxa , in sfarsit, de drumul pe care trebuie sa il parcurga pana acasa si nu este unul scurt. Ziua de dupa garda este una pe care si-o doreste sa fie linistita. Toyota Avensis are grija de el si ii va transmite o stare de bine, de relaxare, de confort. Zdruncinaturile de la gropi vor disparea ca prin farmec, acest lucru se datoreaza inteligentelor suspensii pe care le are.
Aceasta masina este complementara cu el, este reflexia lui, nimeni nu poate spune despre sefu mai multe decat Avensis. Eticheta pe care o are sefu se datoreaza masinii si vice versa este la fel de valabila. Amandoi (masina si sefu) exceleaza la capitolul bun simt, eleganta, performanta, sunt atenti cu ei si mai ales cu ceilalti fiind preocupati de calitatea actului pe care fiecare il intreprinde.
Eu ma bucur ca l-am descoperit pe sefu, ma bucur ca am facut cunostiinta cu Avensis si singura impresie pe care pot sa o am, este ca ii vine turnata ca o manusa.
O inima calda bate alaturi de alte 7 reci, Dr Stan Vasile si Toyota Avensis. Admir la ei ca au schimbat si salvat multe vieti.

Superblog 2012 – Etapa 1

Lasă un răspuns

