Lumea mea e simpla…

…about me

Etapa 2. real,-: stilul care ti se potriveste, oriunde, oricand

pe 9 Octombrie 2012

Tu Toamna ne inviti la visare, la plimbare, la melancolie si ne pregatesti pentru anotimpul care te urmeaza, te schimbi atat de des ca un cameleon cu „n” culori. Azi ne mangai cu razele tale de soare, maine ne servesti pe tava o portie de frig cu miros de frunze uscate imbibate in noroi. O alta haina pe care o imbraci este asezonata cu fulgi mai mici sau mai mari de zapada care ti se lipesc de obraz si se transforma in lacrimi reci.
Toamna pentru mine este un designer consacrat, uneori vesel, alteori trist, care se joaca de la zi la zi, de la ora la ora cu paletele de culori si ni le serveste gratuit. In ciuda culorilor inchise pe care le afiseaza uneori, il consider jucaus si se joaca cu nuantele si cu tonurile de culoare la fel ca aurora boreala.
Padurea Trivale este locul in care am invatat sa fac primii pasi, fiind la un cot de blocul meu. Niciodata nu ma plictisesc sa o privesc de la balcon si punctul culminant pentru mine este atunci cand vad cum culorile se schimba chiar sub ochii mei. Bicla (cand eram mica ii spuneam .. bicicleta) este prietena mea si ma insoteste pe cele mai intortocheate carari prin padure. Senzatia de a vedea culorile toamnei intr-un loc foarte putin vizitat, imi transmite o stare de beautitudine si ador in acele momente sa ma joc cu frunzele copacilor. Cineva de acolo de sus si-a pus amprenta de artist asupra lor si le-a colorat atat de frumos, incat nicio frunza nu seamana cu alta.
Fosnetul frunzelor a fost deranjat de un sunet tipator, care nu ar avea ce cauta in acel peisaj, este telefonul meu. Am primit un mesaj misterios, sa fiu intr-un anume loc, la o ora anume si punct. Misterul, curiozitatea mereu mi-au ajuns la suflet si Bicla nu putea decat sa ma poarte agale printre frunze pana la locul cu pricina. Vantul ni se alaturase, tinea si el sa ajung mai repede. Am intrat printr-un tunel si cand sa ies, m-am trezit inconjurata de haine care furasera din coloratia toamnei. In momentul acela am inteles semnificatia mesajului. Fuste, rochii, pantaloni, cardigane, jachete si multe bluze se intindeau sub ochii mei. Intr-o proportie foarte mare ochii mei nu vedeau decat bumbac. Acest lucru a ingreunat extrem de mult alegerile mele. Stiam ca orice imi voi alege trebuie sa fie confortabile. Niciodata nu am inteles de ce unele fete sufera sa poarte un pantof incomod sau o pereche de pantaloni cu un numar mic, doar ca sa fie.. in trend. Stilul pe care il adopt eu nu este unul schimbator ca vremea, dar nici statornic. Azi e sport, maine e elegant, in alta zi e casual, le schimb, le combin, totul dupa bunul meu plac si al vremei. Am invatat de mica sa studiez materialul, sa il citesc si fara eticheta. Calitatea materialului, culorile sale si modelul produsului, acestea sunt cele trei lucruri pe care le urmaresc cand imi cumpar ceva. Imi plac culorile imprumutate din natura, iar hainutele trebuie sa fie croite dupa formele corpului meu scotand in evidenta partile lui bune si frumoase si ascunzandu-le pe cele care le detest eu. Parerea mea este cea mai importanta la shopping, pentru ca eu le port, eu trebuie sa ma simt bine in ele si bine cu ele. Acesta este trendul meu.
Dupa ore in sir in care am probat muuulte produse de acolo, am observat ca pe perete era scris real,- Hypermarket . De emotie, de entuziasm nici nu observasem acest important aspect. Toate hainele de acolo aveau un numitor comun. Produsele prezentate la real,- sunt din marca proprie Designers. De asta imi placeau atat de mult, cea mai mare parte dintre ele.
Am trei criterii dupa care ma ghidez cand imi cumpar ceva, am zis sa imi iau 3 tinute.
– 1. Prima parte din zi o petrc la birou. Asa ca prima alegere ii este dedicata. Jocul de culori dintre cele trei nuante de cazamiziu este bine ales si pantaloni la dunga si camasa se incadreaza perfect pentru office. Cardiganul imi va tine de cald si imi va incadra silueta foarte bine. Cureaua atrage atentia asupra taliei de care eu ma simt mandra ca o am.

– 2. Sa port culoarea rosie la o rochie mi se pare o idee indraneata pentru mine. Aceasta tinuta este dulce si cu o pereche de cizme sunt gata pentru a avea o cina la un restaurant. Firea mea este una schimbatoare (dar nu ca vremea) si vreau sa va spun ca as asorta rochia si cu o pereche de ghete inalte, negre, pentru o intalnire cu fetele la o barfa. Nelipsita curea pe care o ador pentru ca atrage privirile spre punctul meu forte si nu se indreapta spre complexele mele.

– 3. Ultima tinuta este pentru Bicla. Nu putea sa o neglijez in acest fel. Cine m-a adus pe mine in acest taram fermecat numit real,- Hypermarket? Geaca de piele maro este potriva pentru aceasta vreme. Pantaloni, camasa si ghetele maro completeaza tinuta foarte bine. Este lejera si aerul de sportiv se simte doar de cum o privesc.

De ar fi fost sa le platesc eu, nu as fi suferit nici un soc financiar. Preturile sunt convenabile in raport cu calitatea oferita. Stilul meu se regaseste, in intregime, la real,-.

Superblog 2012 – Etapa 2

Lasă un răspuns

