Lumea mea e simpla…

…about me

Etapa 5. LuxuryGifts: Bijuteria care mi-a schimbat viata

pe 16 Octombrie 2012

Ce ne dorim de la aceasta viata? Oare care este limita puterilor noastre si la cate incercari ne va supune Dumnezeu? Oare nu ar trebui sa ii multumim si cand problemele dau navala in viata noastra? Cu siguranta El ne este alaturi, chiar daca noi nu vedem acest lucru.
Cand am pierdut persoana iubita, pentru care am incercat totul si cu toti banii de care dispuneam nu am putut sa o salvez, am inceput sa ma gandesc: „la ce imi folosesc daca nu o mai am pe ea alaturi”? Cate daruri ii cumparasem si nu a mai apucat sa le poarte, doar le privea si imi spunea ca a obosit si ca trebuie sa doarma. Dupa plecarea ei am devenit un om obsedat de munca. In clipele de repaus ma gandesc la ea, la fericirea care i se citea pe fata cand am cumparat casa. Adesea o surprindeam uitandu-se pe geam, la bijuteria de peste drum. Ochii ei ii asemanam adesea cu doua bujuterii cu cristale. Cel mai greu imi e acum de sarbatori, cand programul de lucru se intrerupe pentru cateva zile. Inconstient am inceput sa imi beau ceaiul in acelasi loc, unde statea ea si privea bijuteria. Vad atatea persoane care intra si ies fericite de acolo. Imi place sa fiu spectator la fericirea lor. Imi alinta si mie durerea, cel putin asa imi place sa cred. Am vazut si persoane masculine care ajung acolo si pleaca dezamagite ca nu au gasit modelul / marimea pe care il/o cauta. Zilele treceau si toate aveau acelasi program. Stiam deja cand e traficul cel mai mare in acel magazin, cand e bine sa vii la cumparaturi si invatasem si programul vanzatoarelor. Atentia mi-a fost atrasa de o femeie, subtire la trup, cu ochii plansi, cu mana tinuta strans la piept. A intrat in magazin si dupa o discutie cu vanzatoarea a intins o cutie pe care o tinea strans in mana. A primit niste bani pe ea si a plecat. Nu avea cum sa nu imi atraga atentia aceasta scena si mai ales ca figura ei imi era cunoscuta. Era aproape ora inchiderii si cand mi-am facut eu curaj sa ma duc sa vorbesc cu vanzatoarea, ea deja inchidea magazinul. Imi stia povestea si tot ce a putut sa imi spuna este ca a predat o bijuterie, avand nevoie de bani. La auzul cuvantului bani, ochii mei s-au umplut de lacrimi. Mi-a spus ca nu mai poate sa redeschisa magazinul acum, dar mi-a intins o hartie si a plecat. Am tinut aceea hartie pana am intrat in casa, abia atunci am citit biletelul. Era scris numele ei, cu adresa si numele bijteriei. Am deschis laptopul peste care se asezase praf. M-am gandit, oare e bine ce fac? O sa creada ca sunt un nebun. Mi-am certat gandul si am cautat un magazin online de bijuterii. Am gasit bijuteria pe care o predase, la luxurygifts.ro. Simteam ca sunt la o competitie de cros si trebuie sa castig. Am comandat bjuteria pe adresa ei si speram sa ajunga inainte de Craciun.
[…] Fulgii incepusera sa cada, dansau in aer si imi transimiteau o stare de liniste. Masina strivea sub rotile ei mari mii de fulgi care se asezasera pe asfalt. Motorul acum nu mai torcea, se oprise in fata casei unde locuia aceea silueta feminina. Oare de ce sunt eu acum aici? Asta ma intrebam si pana sa imi raspund, usa casei s-a deschis. Era o fosta colega de facultate. De aceea imi era cunoscuta fata ei. M-a poftit inauntru, mi-a spus povestea ei, am petrecut noaptea impreuna toti trei. Mama ei avea acelasi diagnostic ca si sotia mea. Cunosteam cum se va termina si nu vroiam ca Elena sa treaca singura prin aceasta povara. A doua zi era Ajunul Craciunului, linistea casei a fost strivita de soneria de la intrare. Era curierul. Am lasat-o pe ea sa deschida si asteptam sa ii vad expresia cand va deschide cadoul. Imaginea ei era angelica si m-am bucurat ca nu mi-a cerut detalii de unde am stiut. Era un nou inceput pentru mine, unul care de data aceasta va fi pentru eternitate.
Superblog 2012 – Etapa 5

Lasă un răspuns

