Lumea mea e simpla…

…about me

Etapa 7. Delaco: Esti Fan Branza?

pe 19 Octombrie 2012

De esti mic, de esti mare, branza te insoteste si de nu o ai la tine. Hai sa iti spun si nu ma grabii. Pai, asta mic al lu` vecina de la parter, de doua luni doar, ai vazut ce alb branza e ? Mie nu mi-a venit sa cred si sa nu crezi ca l-a uitat in camera cand tatal lui dadea cu lavabila pe perete. Pe fratiorul lui l-ai vazut? E branza buna in burduf de caine. Acum ce sa ii faci, sa le traiasca branza, pardon copiii. Mare branza nu sunt nici parintii lor, ca de era unu ca Mitica, era vai si amar de ei. Eu prevad de pe acum ca se vor certa, ca doar frate frate, dar branza-i pe bani. Pe mine nimic nu ma mai mira la familia Branzoi, as spune ca este o familie zgarie – branza. Acum, eu stau ca prostu si ma gandesc, cum o arata apartamentul lor. Cred ca e burdsit cu branza. Pot sa bag mana in branza ca astia mici vor lua aparatul de fotografiat in mana si te vor pune sa spui „spune branza„, intr-o limba ca de branza. Apoi, de nu vor invata astia carte, nu vor face altceva decat sa taie branza la caini. Ca de, daca nu e mamaliga, e buna si branza, nu? Doar se trag din branza si nici batranii lor nu au facut nicio branza, iar seara la culcare, cu siguranta joaca si acum „branza sau font”.
Cum cazui eu asa pe felia mea de branza, foamea imi dadu tarcoale. Oare branza senior stie sa aleaga branza de zer? Ca tare buna ar fi acum cu putina ceapa si slanina de la Craciunul trecut. Sau parca vezi, ca astia mananca decat branza dietetica. De un lucru sunt sigura, ca pune pasiune in ea.
Eu trebuie sa imi iau la revedere de la voi ca am o foame de branza in mine de nu ma vad. Dar ce ma fac? Eu nu am decat branza albastra, cica asta-i la moda. Mucegaiul nu mai e indepartat ci consumat. Pana sa ajung la masa trebuie sa trec pe la madam branza, poate e gata rochia mea de branza, pentru balul de diseara. Sper sa nu o fi mancat-o, ca doar nu e Lady Branza.
Fan Branza ma declar si stii ceva? Foamea a trecut dupa atata branza sau m-am imbatat? De la tuica Banana, de la tuica Jamaica s-a ajuns la tuica Branza, cica-i asta-i pur romaneasca.
Sa scrii despre branza nu e chiar mare branza cum ar crede unii, este mare branza. Cheia succesurilor este branza (aka accentul). Sa aveti branza, mie imi este foame.
Superblog 2012 – Etapa 7

One response to “Etapa 7. Delaco: Esti Fan Branza?

  1. Stefania spune:

    Draguta prezentare!

Lasă un răspuns

