Lumea mea e simpla…

…about me

Etapa 8. COTY: Press to Play cu Playboy VIP!

pe 21 Octombrie 2012

Sa ma nasc intr-o familie saraca a fost cel mai frumos lucru care mi s-a putut intampla. Oricat de multe probleme am avea, in aceasta lume sunt persoane cu probleme mult mai mari decat ale noastre. Timpul liber pe care il am, il petrec la cantina sociala din oras. Acolo am intalnit oameni care au ajutat oameni si acum intind si ei o mana sa fie, desigur, ajutati. De eram o fata de bani gata, cu siguranta nu m-ar fi interesat acest aspect al vietii.
[…] Era o zi de vara torida si se facea ora cand oamenii trebuiau sa vina la masa. Ochii mei cazusera pe o revista cand administratorul a venit si m-a anuntat ca azi a venit un domn tanar sa ne ajute si mi l-a aratat, era la 5 de metrii de noi. Avea ochii caprui, migdalati si o privire patranzatoare ajutata si de sprancenele bine conturate. Nu era un om oarecare, lucru care reiesea si din hainele pe care le purta: o pereche de pantaloni din doc subtire si o camasa cu imprimeu gingham care avea mansetele suflecate pana la plica cotului. Intre timp se apropiase de noi, a intins mana si s-a prezentat „Dragos”. Am facut acelasi lucru, doar ca in acel moment privirile noastre s-au intalnit. Nu am mai auzit nimic din ce mai spunea administratorul, nici macar ticaitul enervant al ceasului din perete nu il mai sesizam. Parca totul se oprise in jurul nostru. Timp de cateva secunde ne-am uitat unul la celalalt si zambeam larg. Cand m-am trezit la realitate mi-am retras mana brusc din mana lui si mi-am facut de lucru. Cat de mult visasem sa il intalnesc, sa simt cum bratele lui vanjoase cuprind trupul meu fragil, sa…. Era omul despre care imi placea sa citesc, sa il admir si sa il sustin in actiunile sale de caritate pe care le face. Era Dragos Bucurenci si acum regretam timiditatea mea care imi spulbera orice vis. Pe parcursul zilei am evitat total sa ne mai intalnim privirile. Era vizibil ca prezenta lui trezea in mine sentimente despre care citisem in romanele lui Jose Donoso. La sfarsitult programului, m-a prins de mana in care mi-a pus un plic si a plecat. Realizase freamatul meu interior si nu vroia sa puna paie de foc.
M-am asezat pe o bancuta din parcul de vis-à-vis. Lumina slaba a felinarului mi-a fost martora cand am vazut ca in plic era o invitatie la o petrecere. Imi rezervase si o limuzina care avea sa vina sa ma ia la orele 22. De unde imi stia adresa? Aceasta intrebare nu imi dadea pace, dar nu aveam timp acum de ea. Trebuia sa ajung sa imi cumpar un parfum, nu puteam sa apar acolo cu apa mea de colonie de pe vremea bunicii pe care o tineam in casa, langa icoana. O parfumerie era in drumul meu catre casa, vazusem in geam o reclama la un parfum nou si bannerul rula acum in fata mea: Press to play , Playboy VIP For Her. Ajunsa acasa cu parfumul in mana, l-am pus langa poza mamei.
Am deschis sifonierul ei si am ales o rochie neagra, simpla, vaporoasa cu o dunga alba imediat sub sani, decolteul era cat sa il faca sa isi doreasca mai mult si mai muuult.. , o pereche de pantofi in acelasi ton cu rochia si o poseta sub forma unui trandafir inflorit. Tinuta mea era gata, mi-am desprins parul si l-am lasat rebel pe spate, am aplicat parfum fix in locurile unde vazusem la mama: la artera carotida, la articulatia mainii si pe interiorul coapsei aproape de regiunea inghinala. Tinuta era gata cu accesorii cu tot, moment in care dau sa ma uit cat e ceasul. Nu am mai apucat sa duc gestul pana la capat pentru ca farurile unei masini s-au izbit puternic de geamul meu. Am coborat scarile si m-am uitat sa il intalnesc. Nu, nu era el, era un sofer grizonat, atent la miscarile mele. Mi-a intins mana ca sa am un punct de sprijin. Drumul pana la local a durat foarte putin, cunostea bine masina si experienta la volan si-a spus cuvantul. La coborare mi-a oferit din nou mana si mi-a spus „esti pe maini bune” si a plecat. Intru in local si vad rochii de la Armani, Dior, Gucci si alti designeri internationali, incepuse sa imi scada elanul, dar the show must go on mi-am spus, o scot eu cumva la capat cu ziaristii daca dau navala pe mine. Spre norocul meu aveau alt obiectiv de fotografiat, decat o persoana no name ca mine. Un chelner ma serveste cu un pahar de sampanie. Imi spun sa gust putin, moment in care las putin capul pe spate si il vad, era acolo, in fata mea, intr-un costum impecabil, cu o camasa de un alb imaculat, cravata putin deschisa la gat si.. da, era cu o domnita. Renunt sa mai gust sampania si ma indrept catre el.
– Am sosit, sper ca nu am intarziat. Ti-am adus un pahar de sampanie, dar vad ca deja ai unul. Moment in care un barbat ni se alatura. Este prietenul sau din copilarie, George Buhnici. Vedeam cu coada ochiului cum femeia cu care era se simte stanjenita de prezenta mea si isi dadea coate cu George, incercand sa afle cine sunt. Am prins un moment cand George scoate noul Iphone5 si incepe sa il butoneze, il iau de mana pe Dragos si il duc intr-un separeu mult mai linistit.
– Cunosti bine localul si noua ta atitudine ma innebuneste. De la rochia asta superba ti se trage sau.. azi jucai teatru?
Privirea lui se indreapta catre decolteul meu, pupilele i se dilata. Il vad cum se musca usor de buza de jos si mana imi mangaie glezna urcand si tot urcand… In acel moment ma ridic de pe scaun si ma indrept catre terasa. Cu o miscare delicata dar fulgeratoare ma face prizoniera lui tinandu-ma captiva in bratele lui, cele la care visasem de atatea ori… Mi-am spus: inca nu, e prea usor, e prea devreme. Imi continui drumul pana pe terasa pentru ca simteam ca atmosfera se va incarca tot mai mult.
– Azi eram o copila, acum sunt o femeie stapana pe situatie si mai ales stie ce vrea. Timiditatea are si ea leacul ei.
Imi pune un deget pe buze, se plimba pe conturul lor. Ma tintuieste cu privirea si imi cuprinde mana. O aduce catre buzele lui mari si rosii de ardoare. Imi saruta degetele, mi le dezmiarda, rasuflarea lui e tot mai grea. O adiere de vant rece ma face sa imi imping corpul in al lui, moment in care nurii se intaresc parca anticipand ce va urma. Isi infige mainile in parul meu si trage usor capul intr-o parte. Ma saruta puternic pe gand, nurii ii raspund. Imi cuprinde sanii cu mainile si ii framanta cu o blandete care trezeste in mine o mare dorinta. Inca nu, e prea usor, e prea devreme. Incearca sa ma sarute. Buzele mele le-a ocolit pe ale lui in semn de refuz. Ma saruta din nou pe gat si mana lui dreapta imi mangaie coapsa interna. Acest gest al lui imi smulge un geamat usor. Vroiam sa mai prelungesc aceasta agonie a placerii, dar coapsele mele l-a rugat sa nu se opreasca si sa avanseze pana la tinta delicata. Pielea imi era acum acoperita de o pelicula fina de sudoare. Eram epuizata… L-am privit in ochi si mi-a raspuns. „Sunt al tau, nu mai plec”. Unde sa pleci imi venea sa il intreb, nu am avut forta necesara. S-a cuibarit la pieptul meu voluptos din care nu si-a mai scos capul pana nu am ajuns acasa la el. M-a trecut pragul in brate, m-a asezat pe pat. Usa a ramas semi-deschisa.. Ce a urmat e personal.
Zorii zilei au patruns prin draperia groasa si un miros de lapte proaspat fiert m-a trezit. Era el, cu parul ravasit. S-a aplecat si m-a sarutat. Telefonul incepuse sa sune in camera alaturata. Se scuza si se duce sa raspunda. Profit de moment ca sa studiez locul unde ma aflam. Pe noptiera era un bilet de vion rupt. Curiozitatea ma impinge si-l refac. Era un bilet fara retur pe numele lui, destinatia Africa de Sud. Vorbele lui de aseara incepusera sa le lege in mintea mea. Am intrat brusc in camera unde vorbea la telefon si a urmat o doua runda acolo pe covor. Cu o ultima suflare ma intreaba: cu ce parfum te dai ? Sa ii raspund… ?

(Inca se mai vad cateva urme fine pe spate, dar peste noua luni se va vedea dovada vie a acestor 24 de ore. Cine s-a mai preocupat de contraceptie cand dorinta era la cote maxime?)
Superblog 2012 – Etapa 8

Lasă un răspuns

