Lumea mea e simpla…

…about me

Etapa 9. Aventuria. Si esti bun de drum

pe 23 Octombrie 2012

Tu stii sa mergi pe bicicleta? Pana nu demult, raspunsul meu era nu. Incepeam sa spun ca am undeva intre 25 si 30 de ani si ca nu mai invat eu acum. Pana intr-o zi, cand am auzit doua persoane vorbind de o plimbare prin padure si vorbeau de beneficiile pe care le aduce corpului, atat cele legate de sanatate cat si cele legate de tonifierea muschilor. Discutia lor a aprins un beculet in mintea mea. Am ajuns acasa si citit n articole despre acest sport care prinde viata din ce in ce mai mult. Acesta a fost inceputul meu.
Anul trecut paseam pe pamant francez pentru prima data, mai exact pe insula Ill de Re, France. Este o insula care are 11 km lungime si 4 km latime. Sa parcurgi aceasta insula cu masina este un mare pacat. Nu ai timp sa iei pulsul locului la adevarata lui valoare. Centre de inchiriat bicicleta gasesti la tot pasul. Au o traditie in ceea ce priveste acest sport: de la piste construite pe ambele sensuri la un metru de strada principala, la locuri de parcat, la respectul pe care ti-l ofera soferii cand trebuie sa traversezi strada. Zilele petrecute acolo mi-au intrat in sange. Cu toata inima spun, ca mi-ar placea sa ma reintorc acolo, dar pe timp de criza cel mai bine se vinde turismul romanesc. Asa ca anul acesta am stat cuminte la mine in tara. Bucurestiul nu reprezinta pentru mine in punct turistic, dar il vizitez din cand in cand. De ce? Simplu. Soacra trebuie sa satisfaca poftele nurorii daca vrea sa isi vada baiatul mai des. Prin urmare, ne-a cumparat cate o bicicleta si acum facem trasee in jurul Bucurestiului ori de cate ori avem ocazia.
In urma unei provocari lansate de doua fete plimbarete (Narcisa si Loredana), am descoperit un traseu ideal pentru cei care vor sa parcurga un traseu ceva mai lung: Bucuresti – Popesti Leordeni – Dobreni – Campurelu – Colibasi – Gostinari – podul peste Arges – Comana – Bucuresti. In acest traseu punctele de vizitat sunt la Dobreni – ruinele Curtii Boieresti, la Gostinari – Biserica Schitului Barbu Belu si la Comana – Manastira Comana. Parcurgerea pontoanelor din lemn din Parcul Natural Comana constituie o experienta memorabila.
Zilele calduroase de vara te imping catre munte, acolo aerul este prielnic cu pielea mea si pot sa ma bucur pe deplin de bicicleta. Problema care se pune este cum duc eu bicla pana acolo, ca la noi nu sunt centre de inchiriat biciclete peste tot. Sa pedalez pe distanta Pitesti – munte, in niciun caz. As fi prea obosita cand as ajunge si nu acesta este obiectivul meu. Imediat m-am dus cu gandul la suporti de bicicleta, implicit la Aventuria.ro, cei pe care ii cunoscusem in urma cu un an (tot) la SuperBlog. Am intrat pe site si le-am studiat ofertele. Cea mai potrivita pentru mine, pentru bicicletele mele si pentru masina mea este Suport de bicicleta Thule ProRide 591. Pretul total pentru bicicletele mele a fost de 170 lei (cu transport inclus). Initial am crezut ca o sa avem cateva dificultati in a instala suportii pe masina, dar cu ajutorul filmuletului atasat la acest serviciu totul a decurs foarte bine.

Cu suportii instalati, cu buna dispozitie in vene am plecat la drum… si am ajuns. De ar fi sa va povestesc ce sentazii am avut cand rupeam capul la bicicleta prin unele curbe, ar trebui sa va dau o portie de adrenalina extra. Reteta ideala pentru o escapada din monotonul cotidian.
Cand un serviciu ma multumeste pe deplin, eu revin la ea. La anul voi alege un alt traseu si pretul de data aceasta va fi mai mic cu 100 lei datorita unui voucher pe care il am de la ei, primit cu alta ocazie. Pana atunci va invit la Argeş Autumn Race – 4 noiembrie 2012. In padurea Trivale, care este la o aruncatura de bat de blocul meu, se va petrece acest eveniment.
Un om celebru spunea asa: „Viata este ca mersul pe bicicleta. Pentru a-ti mentine echilibrul trebuie sa continui sa mergi inainte.”
Aventuria.ro ai accesat si esti bun de drum.
Superblog 2012 – Etapa 9

Lasă un răspuns

