Lumea mea e simpla…

…about me

Etapa 16. Trei lucruri pe care le-ai schimba la SpringShop.ro

pe 5 Noiembrie 2012

Primavara este anotimpul meu preferat, nu degeaba sunt nascuta in acest anotimp. O data cu venirea acestui anotimp incep si eu sa ma dezmortesc prin modalitatea cea mai frumoasa: shopping. An de an acesta modalitate a functionat perfect. Acum imi pun eu intrebarea SpringShop.ro s-a nascut toamna? E si el un pui de Canuta om sucit? Indiferent ce e trebuie sa il luam la puricat.
El este la inceput de drum, dar nu trebuie sa uite ca prima impresie este greu de schimbat. Mi-ar placea sa aiba mai multa grija de aspectul sau. Ca sa fac cu el cunostiinta m-am dus la Contact. Ma asteptam sa vad o poza cu sediul firmei, o poza cu cei care administreaza acest website. Nimic. O adresa rece si cateva informatii seci pentru mine (majoritatea firmelor inregistrate in Romania au capitalul social 200 lei). Mi-ar fi placut sa gasesc o adresa de email in cazul in care vreau sa ii intreb ceva sau daca nu, chiar un formular de contact. Clientul trebuie sa aiba aceste date la indemana, in cazul in care are o nelamurire sa o comunice imediat. Eu cand nu dau de adresa unui website incerc cu admin@… dar la voi nu merge asa. Stiu, e cu help@… dar adresa nu e la vedere.
As fi apreciat daca cele 6 canale online create pentru aceasta pagina ar fi fost promovate mult mai bine. Sunt doar 9 persoane carora le place pagina de Facebook? In 2 luni de zile? Extrem de putin. Chiar si in Penes Curcanul de Vasile Alecsandri erau mai multi.
Urmatoarea statie : afiliere. Informatiile prezentate sunt bune, dar nici aici nu e totul pus la punct. Orice client se gandeste cum sa isi recupereze banii. Click pe Beneficiile unui afiliat ca sa aflu. Surpriza, nu se deschide nimic. Atunci trebuie sa dau de rotita mea de la soarece ca sa le aflu. Cum se fac platile, aceasi poveste. Zic sa nu ii judec prea rau, ca sunt la inceput. Vad casuta cu Esti membru? Nu, dar vreau sa fiu, dar nu pot, nu am link catre inregistrare. Atunci de ce mai e pusa acolo? Incerc sa imi sterg ultima oprire din minte si sa revin acasa. Home sweet home era o expresie, dar aici ochii mei si-au facut cruce cand au vazut semnul de la Pret fix – fara comision. Sper ca la urmatoarea mea vizita sa nu mai vad semnul: parcarea pentru persoanele cu handicap.
Mie imi plac site-urile simple, fara reclame multe si colorate pe el. SpirngShop este simplu, dar prea simplu. De la prima vedere si pana la ultima am avut tot timpul impresia ca e neterminat. Toate aceste bube se vad in numarul clientilor pe care ii veti avea. Am pus verbul la viitor ca nu am gasit nicaieri persoane care au cumparat de la voi. Afisarea lor pe o pagina sparata mi-ar fi dat incredere sa cumpar si eu. Nu sparg gheata eu, eu iubesc coltul ierbii dat primavara.
O echipa care se respecta are o mascota. Voi o aveti, dar doar in filmulet. Aceasta mascota trebuie sa ma insoteasca peste tot pe unde ma plimb si cand dau click pe ea sa ma trimita catre Live Chat. Am vazut ca Live Chat-ul are program ca de bugetar. Program mult prea scurt pentru cineva care isi vinde afacerea pe internet. Mascota ar putea sa preia o parte din atributiile LiveChat-ului. De care ori nu am vorbit cu robotu de la telefon?
Vorbele sunt frumoase. Te fac sa vezi lucruri cum stau, dar ce te faci? Practica te omoara. Nu pot sa cumpar ceva fara sa incerc. O sa imi spui ca imi dai 15 zile de test. Eu nu as avea nevoie de ele, daca mi-ai pune la dispozitie un demo. Sa vad eu cum stau lucrurile in realitate, chiar inainte de a vorbi cu tine. Imi creez eu magazinul online si de imi place rezultatul o sa ma orientez catre plata. Dar cum platesc? Pe prima pagina am unele modalitati de plata, pe pagina dedicata abonamentelor altele.
Magazinul trebuie sa fie bine organizat si sa ii dea clientului impresia ca lucreaza pentru el. La comun, cum e acel demo de il oferiti, nu.
Revin… dupa imbunatatiri.

Lasă un răspuns

