Lumea mea e simpla…

…about me

Etapa 17. Alege bijuteriile potrivite de pe LuxuryGifts.ro

pe 8 Noiembrie 2012

Iti multumesc tie Doamne, ca mi-ai asezat doi astrii stralucitori in fata mea cand m-am nascut. Am inteles de atunci care este rostul meu si ce cale trebuie sa urmez. Sunt un copil al extremelor. Sunt atat de cuminte si primesc atatea laude cand vine tata acasa. Toti se intreaba ce e cu mine, nici acele colici la burtica nu le mai am. As vrea sa le spun, sa strig in gura mare, dar era prea devreme pentru mine. Vorbele nu mi s-au legat. Cum as putea sa fiu altfel cand il vad pe tata ca ii aduce mamei multe bijuterii, care mai de care colorate. Toate stralucesc in chip si fel. Imi place sa ascult cand ii spune: colierul cu cristale Swarovski Good Luck merge cu costumul gri din Paris, bratara lat cu floare merge cu pantalonii aia scurti si negrii. Doamne, cat de bine le combina. Facea asortari de iti era mai mare dragul sa le vezi.
La sfarsit de luna era vremea plecarii, era vremea asa ziselor colici pentru mine. De ce zic: asa ziselor colici? Am incercat in multe feluri sa ii atrag mamei atentia ca incurca combinatiile de i le spusene tata. Bunul gust pleca din casa o data cu plecarea tatei. Tot ceea ce facea mama era un dezastru vestimentar. Am incercat sa i le ascund, ca sa aiba de ales doar din bijuteriile care se asortau si creau o vestimentatie de statea si mata-n coada. Degeaba, facea ea ce face si tot le gasea. Am incercat sa i le rup. Nimic. Scotea flacari pe nas si le repara imediat. Mama este o femeie care un progarm batut in cuie. In fiecare dimineata face 15-30 minute alergare. Intr-o zi am zis sa ma trezesc mai devreme si ce imi vad ochii? Mama se imbracase adecvat si la mana trona frumos bratara cu pietre stralucitoare de la LuxuryGifts.ro. Am inceput sa tip, sa plang, sa ma tavalesc pe jos, doar doar o va scoate de la mana. Nimic frate, dar nimic. Nu am avut ce sa ii fac si a plecat asa. Cand s-a intors, era imbufnata mai rau ca o bufnita. Pune mana pe telefon si il suna pe tata. Ii povesteste ca a pierdut bratara cu Swarovski si .. Pauza. Nu mai scotea nici unul un cuvant. Tata ca trebuie sa ii cumpere alta, ea ca e a 10-a pe care o pierde. Eu le inteleg pe saracele bratari, nici eu nu suporta sa stau langa o pereche de pantaloni si un tricou cu mireasca de transpiratie.
Cand vin prietenele ei pe la ea, se imbraca ca un clovn. Pantaloni rosii skiny, un tricou portocaliu peste care pune o vesta mov. Noroc ca nu trebuie sa se incalte ca si-ar pune pantofii verzi. Ca orice doamna trebuie sa isi acesorizeze tinuta si atunci isi ia colierul cu perle, ca altceva nu i s-ar fi potrivit nu? Doamne, de ce nu isi ia notite cand ii spune tata cand si cum sa poarte bijuteriile? Revenind. Eu le urasc pe prietenele ei ca o lauda de ma innebunesc. Atunci de nervi cer sa ma ia in brate si le tratez cu un pipi mic si / sau o varsatura, dupa preferinta. Ce as fi vrut eu sa poarte? O camasa alba cambrata la spate, o pereche de pantaloni din doc subtire gri. Ca tinuta sa aiba o nota persoanala as fi accesoriza-o cu un colier vesel ( Pussycat de la Luxury Gifts).
A trebuit sa suport vizual multe combinatii de tot rasul. Speranta mea e ca tata sa termine stagiul mai repede si sa vina acasa. El are un simt al educatiei in el atat de elevat incat iti e mai mare dragul sa il privesti. Butonii de la camasa ii ador si ii schimba cu fiecare camasa. El isi completeaza tinuta cu accesoriile, pe cand mama si-o distruge total si gratuit. Mama isi afiseaza eticheta de snoaba, o iubesc dar asra face. Urgent trebuie scolarizata ca a ramas repetenta la capitolul acesta. Acum eu trebuie sa vad pe unde ii pitesc bratara din piele cu tinte. Am surprins eu o discutie la telefon ca vrea sa o ia diseara la restaurant alaturi de inelul cu safir si rochia neagra din paiete. Mai bine inghit inelul, nu ar fi prima data. 112 daca lucrurile iau o turnura urata, dar nu pot sa o las sa plece asa din casa. De ar fi fost tata acasa i-ar fi ales hainele si accesoriile pentru ca aceasta ocazie: i-ar fi ales o pereche de cercei alungiti, care sa ii diminueze efectul de fata rotunda, un colier intr-o singura nuanta care sa atraga priviri timide asupra lui si sa le distraga atentia de la soldurile asupra carora inca se lucreaza si o bratara subtire si delicata care sa ii cuprinda incheietura mainii. Langa toate aceste bijuterii ar fi asezat o rochie pamantie. Pantofii cu toc conic, inalti cat sa ii dea acea nota senzualitate picioarelor. Aceasta tinuta este perfecta pentru o femeie maritata cu copil, dar care stie sa atraga priviri subtile, mature si acum.
5 – 7 accesori daca ai pot fi suficiente daca stii cum sa le asortezi sau poti sa ai cuti intregi si sa te faci de ras in fiecare zi. I-as darui mamei, de ziua ei, accesoriile din urmatorul colaj, sa vedem daca fac rost de bani:

Alexandru, 2 ani, 09.11.12

Lasă un răspuns

