Lumea mea e simpla…

…about me

Etapa 20. Alege un stil de viata sanatos

pe 15 Noiembrie 2012

Sportul este sanatos si personal ma ingrozesc cand vad copii cu o greutate corporala mult prea mare pentru varsta lor. Serviciul ma „obliga” sa urmaresc sa vad cate kilograme au in plus fata de greutatea normala. Formula este simpla: varsta x 2 + 8 respectiv 9 la baieti. Plus sau minus 1-2 kg nu reprezinta un pericol. Eu militez pentru o viata sportiva si imi pare rau ca nu mai fac atat de mult sport ca in scoala (digirinta mea este profesoara de Educatie fizica).
Motivatia cu care incepi sa faci sport conteaza foarte mult si atunci cand vezi alte persoane care fac aceasta activitate ai mai mult spor. Acasa sau la sala? Aceasta este intrebarea pe care mi-am adresat-o inainte de a ma apuca de … sanatate. La sala ai aparatele deja instalate, diverse si poti sa te duci cu cateva prietene, e ca si cum te-ai duce la un film. Acasa ai comoditate si recunosc ca nu e chiar comod sa faci dus la o sala de fitness, mai ales in acesta perioada cand temperatura de afara de apropie de 0 grade. Pe langa acest aspect, am pus in balanta si faptul ca pot sa imi cumpar aparatele din banii cu care as platii abomanetul la sala.
Comoditatea mea de bugetar isi pusese amprenta pe corpul meu si astfel acumulasem un numar de aproximativ 10 kg in plus. Intr-o zi ma uitam la niste poze cu mine si m-am certat singura rau de tot, acesta a fost inceputul meu. Colegul meu de activitate sportiva este prietenul meu. Ne motivam impreuna si facem miscare impreuna. Din abonamentele pe care trebuia sa le platim la sala ne-am cumparat o gramada de aparate. Prima data o banca de abdomene. Dupa o perioada de timp nu observasem nicio modificare. Asa a urmat banca de alergare. Rezultatele nu au intarziat sa apara si dupa 2 saptamani eram fericita ca pantalonii nu ma mai strang. Ideea era ca prima data trebuia sa dau kg jos ca apoi sa imi tonific muschii (prima data banda de alergat pe urma cea de abdomene). Gantere, halteza in Z si dreapta, greutati, suporti pentru flotari, saltea pentru fitness toate le-am achizitionat treptat si acum pot sa spun ca ma duc la sala gratis.
Beneficiile s-au vazut o data cu perseverenta si niciodata nu am simtit foamea. Sunt impotriva infometarii, sunt pentru o viata activa, sportiva si stiu si locuri de unde poti sa ti le cumperi. Iti vand ponturi cate vrei. Eu acum mai am de lucrat putin la picioare si nu mai pot sa folosesc banda de alergat ca ea ma ajuta sa slabesc peste tot. Am nevoie de un stepper, picioarele mele vor fi foarte fericite cunea aparat si mai ales fesele. In timp ce faceam cumparaturi pentru casa de la real,- Hypermarket am vazut un stepper la oferta care mi-a ajuns la suflet. Era mic, cochet, dragut si parca cerea sa nu il las singur acolo. Cand am vazut cate functii detine, m-am topit ca un cub de gheata. Abia astept sa il asez in fata televizorului si sa imi lucrez picioarele. Cu siguranta va voi atrage atentia cand va voi spune ca acest mic aparat poate arde si pana la 800 calori / sedinta. Mic mic, dar ridica. Cea mai frecventa greseala pe care o fac oamenii, cand se apuca de exercitii, este faptul ca renunta la a mai face incalzirea. Risti sa iti accidentezi muschii si mai ales articulatiile. Incalzirea obligatorie si un pahar mare cu apa langa tine sunt cele doua „condimente” care nu trebui sa lipseasca de la ora de sport. Echipamentul este si el important. Acum caut sa imi schimb bustierea specifica sportului si urmaresc sa vad cand aduc la real,- . Cel mai frumos cadou pe care ni-l putem face de sarbatori, e sa aratam bine. Tin sa subliniez faptul ca pentru a avea rezltatele dorite trebuie sa perseverezi, sa elimini anumite alimente cu un numar caloric mare din alimentatie si sa introduci multe fructe si legume proaspete. Zilele ploiase de toamna vor fi foarte cautate de acum in colo pentru ca stepperul imi va pune circulatia in functiune si totul e chiar real la real,- .
Asa arata dormitorul meu, plin de aparate si trebuie sa am grija sa nu ma impiedic de ele.



One response to “Etapa 20. Alege un stil de viata sanatos

  1. Jorge spune:

    Am adresa de mail atasata si-as dori sa ma contactezi pentru o eventuala colaborare, daca esti dispus/a…

Lasă un răspuns

