Lumea mea e simpla…

…about me

Etapa 24. Ce masina 4×4 ai vrea sa fii?

pe 22 Noiembrie 2012

Cand eram eu mica, imi citea mama un psalm de dor, „De-as fi… „, atat de mult ii placea incat ii dadeau lacrimile, eu i le stergeam una cate una. Azi, eu vreau sa protejez tot cea ce este in aceea poezie, care mi-a marcat copilaria, doar ca in varianta mea moderna. De-as fi o masina, ti-as cere sa vi cu mine… Ei da, eu vreau sa fiu o masina, dar nu una oarecare, ci una care sa protejeze natura. Toyota mi-ar fi numele.
Visam candva cu ochii deschisi la depasiri riscante in oras, unde traficul este infernal. Visul nu mai e vis. Acum ma vezi, acum dispar. Asteptam sa ies pe autostrada sa uimesc lumea cu puterea mea si in acelasi timp sa ofer o eficienta maxima in timpul condusului. Asta imi curge prin instalatii si asta stiu sa fac. Autostrada e floare la ureche, off-road-ul e pamantul ce il iubesc. Mi-ar dorii sa am voce, sa pot sa plang ca un copil, ca sa imi dai suprafete stancoase, sa dau drumul la Crawl Control. Tu nu trebuie decat sa ai grija de directie. Cu siguranta am face o echipa perfecta.
Rad, scuze, nu ma pot abtine, tocmai am vazut pe cineva care se facea de ras. Cred ca cineva a ascultat de prea multe ori Rihanna ca soferul striga: Ram pa pa pam.. Noroc ca am eu auzul fin, de fapt el incearca sa spuna rampa si panta. HAC si DAC de ar fi avut, acum era aplaudat. Eu stiu sa fac spectacol adevarat, ca la carte, sunt dotat.
Sa stau intr-un loc eu nu stiu ce inseamna asta. Rotile eu trebuie sa le invart. De imi dai nisip, noroi, pietre sau alta suprafata denivelata, eu pe toate le strabat. Nimic nu imi sta in cale, doar am ac de cojocul lor. Unu modern cei drept – multi-teren ii spun acum. De vrei sa vezi afara ce si cum sta treaba, te invit sa privesti pe monitorul multi-teren. O sa ai ce vedea si inima ti-o voi umple de extraz, adrenalina, vei primii o doza de libertate si o senzatie de putere de le vei simtii si tu in fiecare articulatie. Deja se striga in cor: bis bis bis.
Toyota Land Cruiser ma numesc si ofer tot ce nu ai visat. Confort o sa ai indiferent de teren, de conditii. Iti alung si acel gand care toaca nervii soferilor, in ce pozitie sunt rotile mele acum? Eu ti le arat mereu ca tu sa iti ocupi gandul cu frumusetea locului. Performanta maxima si o calitate sigura, acestea sunt cuvintele ce mi se adreseaza atat de des… Oras sau off-road nu conteaza, unde ai treaba eu sunt gata de drum. Sa imi iau cheile si am plecat. Sunt la tine, stiu, le simt.


Lasă un răspuns

