Lumea mea e simpla…

…about me

Etapa 27. Cum arata viitorul unitatilor de stocare?

pe 29 Noiembrie 2012

Azi e de actualitate, maine te trezesti ca trebuie sa reiei munca pentru ca altfel risti sa pierzi toate informatiile. Cine nu a fost atent la ore cand profesoara preda despre Nero, a avut ocazia sa se imprieteneasca cu el acasa, arzand CD-uri. Marea mea pasiune sunt filmele. Erau seri, atunci imi placea mie sa le vad, in care vedeam si 3-4 filme. Asa am ajuns sa am cateva cutii pline de CD-uri, fiecare film cu CD-ul lui. Pe urma au aparut DVD-urile. Simteam ca l-am prins pe Dumnezeu de un picior, puteam sa pun mai multe filme la un loc. Asta inseamna mai putina munca, mai putin spatiu de depozitat.
Am primit de multe ori mesajul ca am HDD-ul plin, saracul de el nu avea decat 20 GB. Usor si treptat au aparut hardurile cu o capacitate mai mare. Eram multumita. Puteam acum sa imi transfer in calculator, filmele care mi-au placut cel mai mult. Credeti ca am mai putut sa fac acest lucru ? Nu. CD-urile erau zgariate. Si cata munca, si cati bani cheltuiti degeaba si eu care le pastram ca pe ceva drag… Norocul meu era internetul, puteam sa le descarc iar, dar ce faceam daca aveam acte importante salvate? Calculatorul a fost schimbat cu altul si pana la urma l-am schimbat cu laptopul dupa care testez si acum. Stick-urile mele au facut naveta intre calculator si laptop. Le-am multumit ca mi-au fost alaturi, dar nu as putea sa schimb CD / DVD – urile cu stick-urile.
Cand credeam ca apele s-au linistit, cand credeam ca in sfarsit totul a intrat pe un fagas normal, a trebuit sa imi gasesc o ocupatie pe timpul de noapte, dar de data asta la birou. Garzile nu sunt prea usor de suportat daca nu ai si o activiate. Asa ca a trebuit sa recurd la un HDD extern. Bun, bun dar un bugetar isi calculeaza mereu banii ca leafa e mica. Cautarile mele au inceput si prea mult nu au durat. Un magazin online stiam de acum doi ani, de cand imi cumparasem laptopul, Azerty mi-a intins pe atunci o mana si chiar la birou mi l-a si livrat. Acum cautam HDD extern la promotie, ceea ce am si gasit. Oferta lor variata mi s-a etalat in fata. Un HDD extern e mereu la vedere, deci trebuie sa aiba o culoare interesanta, un desing aparte si nu stiu cum de s-a intamplat, dar parca producatori se vorbisera sa aiba pretul asemanator iar capacitatea lor parca era trasa la indigo. Grea alegere, parca imi alegeam rochia de mireasa.
Acum trebuie sa va spun ceva. O sarbatoare importanta bate la usa si nu pot sa nu va recunosc. Laptotul il am de la magazinul online Azerty. Sunt multumita de el si in niciun moment nu m-a lasat la greu. Un HDD extern la promotie mi-ar placea sa primesc (poate intra pe aici si al meu Mos Nicolae). Imi plac lucrurile palpabile, sa le stiu eu langa mine si sa siu ca pot sa am acces, indiferent de ora, la ele. Cloud nu intra momentan in alegerile mele. Un lucru nepalbabil nu imi da momentan prea multa incredere. Cu siguranta, la inceput mi le-as tine in ambele locuri HDD extern si Cloud. O munca dubla cei drept si nu prea se merita. Cine stie cine imi face o gluma buna si imi sterge informatiile de acolo ca sa ma sperie. Nu, sa ramanem la metodele clasice.

Lasă un răspuns

