Lumea mea e simpla…

…about me

Incepe SuperBlog 2013

pe 30 Septembrie 2013


Azi este ultima zi de inscrieri. Am tot amanat sa ma inscriu pentru ca stiu ca la un moment dat mi se va parea extrem de stresant si voi duce o lupta dubla, cu concursul si una cu mine.
Nu am foarte mult timp liber la dispozitie, dar voi incerc sa termin competitia indiferent de pct pe care le voi primii. Pentru mine este important sa fiu alaturi de vechii si noi colegi de la Superblog.
Cu acest articol ma inscriu la SuperBlog 2013.Te poti inscrie si tu aici.

2 responses to “Incepe SuperBlog 2013

  1. echipasuperblog spune:

    Bine ai revenit in SuperBlog, Ana-Maria! Iti multumim pentru participare si iti dorim succes si inspiratie! Sa ne citim cu bine! 🙂

  2. Buna,
    te invit la un concurs simplu pe blogul meu. Cu 2 distriburi poti castiga unul din cele doua pandantive gravate dupa placul inimii tale, unul este placat cu aur, altul cu rodiu.
    Concursul se afla pe prima pagina a blogului meu, sper ca vei participa.
    Numai daca vrei, scuze de off-topic. 🙂
    Te pup si multumesc!

Lasă un răspuns

